![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, hvordan kan jeg koble meg gitar amp til min datamaskin? Hva jeg har gjort er å bruke en 6.3mm til 3,5 mm jack og plugge den 3,5 mm jack til Line I min Lydkortinformasjon, Men det er svært primitive, og jeg vil ha noe bedre. Er det noe jeg kan installere internt i maskinen min, kanskje i 3.5 "bay eller 5,25" bay, som kan tillate meg å grensesnitt med min gitar amp? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er noe som kalles en Preamp u trenger de liker $ 150usd
| |||
| |||
| Prøv å søke etter et Sound Blaster Audigy 2 Platinum Ex eller Audigy 2 ZS Platinum på eBay. De går for ca £ 50 - £ 70 De har 1 / 4 "Mic imput med volumkontroll og Preamp. 1 / 4" linje inn 1 / 4 "Headphone. Midi in / Midi ut. Fjernkontroll for avspilling av musikk. Firewire . optisk I / Opticle ut. Jeg kunne gå hele dagen om hva det har, men jeg synes det å være det beste lydkortet jeg har prøvd. jeg også plugge min elektrisk gitar i den. |
|
| |||
| |||
| wow! kjølig! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Guitar Hero (PC) Second Guitar Problem | Skadedyr | PC & Console Gaming | 0 | 9 oktober 2009 09:28 |
| Elektrisk gitar? | bry4n3 | Av Emne Diskusjon | 16 | 13 januar 2009 12:27 |
| Anyone Own & Spill gitar? | KanoakaVirus | Av Emne Diskusjon | 10 | 19 desember 2008 11:06 |
| Guitar for Guitar Hero 3 for PC | Spencer2004 | PC & Console Gaming | 3 | 25 nov 2008 15:39 |
| Min gitar | cheesewheels99 | Av Emne Diskusjon | 12 | 15 februar 2008 10:04 |
| Thread Tools | |
| |