![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, hur kan jag koppla min gitarr förstärkare till min dator? Vad jag har gjort är att använda en 6.3mm till 3.5mm uttag och koppla 3.5mm uttag till Line In på min ljudkort, Men det är mycket primitiva och jag vill ha något bättre. Är det något jag kan installeras internt i datorn, kanske i 3.5 "bay eller 5,25" bay, som kan tillåta mig att kommunicera med min gitarr förstärkare? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det finns något som kallas en preamp u behöver de gillar $ 150usd
| |||
| |||
| Prova att söka efter en Sound Blaster Audigy 2 Platinum Ex eller Audigy 2 ZS Platinum på Ebay. De går för ca £ 50 - £ 70 De har 1 / 4 "Mic imput med volymkontroll och preamp. 1 / 4" line in 1 / 4 "hörlurar. Midi in / Midi ut. Fjärrkontroll för uppspelning av musik. Firewire . Optisk In / Opticle ut. Jag skulle kunna fortsätta hela dagen anger vad det blev men jag tycker att det är den bästa ljudkort jag någonsin använt. jag också plug min elgitarr i den. |
|
| |||
| |||
| wow! sval! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Guitar Hero (PC) Second Guitar Problem | Ohyra | PC & Console Gaming | 0 | 9 oktober 2009 09:28 |
| Elgitarr? | bry4n3 | Off Topic Discussion | 16 | 13 januari 2009 12:27 |
| Den Egna & Play en gitarr? | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 19 december 2008 11:06 |
| Gitarr för Guitar Hero 3 PC | Spencer2004 | PC & Console Gaming | 3 | 25 november 2008 15:39 |
| Min gitarr | cheesewheels99 | Off Topic Discussion | 12 | 15 februari 2008 10:04 |
| Thread Tools | |
| |