mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Hjælp ingen lyd siden IDK

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 14:44
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp ingen lyd siden IDK

Hej,
(Engelsk er ikke mit første sprog, så vil jeg forsøge at være så klar som muligt, men hvis nogen har et problem med at læse mig venligst kontakte mig)

Sidste år jeg har erstattet mit bundkort med en ECS GF7050VT-M med Mobilanlæg høj kvalitet audio CODEC og American Megatrends Inc. 080015 04/07/2008 BIOS. Mit operativsystem er Windows XP Home Edition Service Pack 2. Jeg har også installeret en ATI Diamond Radeon HD 3650 Video bord med eksterne HDMI udgang, at jeg ikke har været i brug.

Jeg har en lyd-problem, så længe jeg kan huske på denne computer, men det er kun de sidste dage, at jeg har forsøgt at ordne det. Lyden virker ikke, og når jeg åbner Lyd og lydenheder i Kontrolpanel den siger intet lydenheder og alt er nedtonede.

Jeg har regnet ud, at det var en chauffør relateret problem, og jeg har forsøgt at hente opdaterede driver. I dag har jeg to drivere installeret på denne computer:

ASUSTek SAA7134, Hybrid Capture Device, at jeg mener at være en ikke arbejder føreren beskikket til PCI Slot 1 (PCI-bus 1, enhed 4, funktion 0). BTW jeg har ikke nogen ekstern audio / lyd bord, Im kun ved hjælp af en mobilenhed.
Jeg vil gerne slippe af med denne enhed, men overarbejde jeg afinstallere det med Device Manager Det igen efter genstart, ligesom hvis Windows har brug for det for at bruge lyd (I guess).

Den anden er en jeg geninstallere med mit bundkort's installation kit: IDT High Definition Audio CODEC. Men det synes at være ikke-functionning og siden vinduer udsteder en fejlkode: "Denne enhed kan ikke starte. (Kode 10) "

Jeg har prøvet at opdatere driveren med den nye opdaterede version IDT High Definition Audio CODEC 0,95 downloades på ECS websted: http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Dow...nuID=6&LanID=0

Det er dateret af den 27 november 2008, og jeg tror, at ingen anden opdatering er blevet udstedt.

Jeg prøvede at se ind i BIOS, men lyd-og Windows-lyd er både automatisk og min ombord audio er fuldt aktiveret.

Det kan være et mindre problem, men jeg har trukket mit hår de sidste tre dage, og jeg tænkte, om jer kunne hjælpe mig med det. Hvis du har brug for andre oplysninger om mit system, så spørg.

Tak
Thomas
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. cheesepuff Lyd, højtalere og MP3-afspillere 8 18. maj 2009 12:27
Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!? cheesepuff Lyd, højtalere og MP3-afspillere 14 9. maj 2009 20:59
Sony Brava Tv Øresund plejer Come Out of My Surround Sound System andnlou Off Topic Discussion 4 29 marts 2009 02:03
Dårlig lydkvalitet ud af ny surround sound-system Tplayer2007 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 13 januar 2009 15:43
MP3-lyd okay men andre lyd gået galt! FamicomFreak Multimedia & Codecs 7 25 januar 2008 10:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.