![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
(Englanti ei ole minun ensimmäinen kieli joten yritän olla niin selkeä kuin mahdollista, mutta jos joku on ongelma käsittelyssä minua ota minut) Viime vuonna olen korvannut minun emolevy ECS GF7050VT-M kanssa Laivaostoksista laadukkaita audio CODEC ja American Megatrends Inc. 080015 04/07/2008 BIOS. Oma käyttöjärjestelmä on Windows XP Home Edition Service Pack 2. Olen myös asentanut ATI Diamond Radeon HD 3650 Video aluksella ulkoisten HDMI-lähtö, että en ole käyttänyt. Olen audio ongelma niin kauan kuin muistan tämän tietokoneen, mutta se on vain niitä päiviä, että olen yrittänyt korjata sen. Ääni ei toimi, ja kun avaan Ääni ja äänilaitteet Ohjauspaneelin se sanoo "ei" äänilaitteet ja kaikki on harmaana. Olen tajunnut, että se oli kuljettajan liittyvä ongelma ja olen yrittänyt ladata päivitetyn ohjaimen. Tänään minulla on kaksi kuljettajaa asennettu tähän tietokoneeseen: ASUSTeK SAA7134, Hybrid Capture Device, että pidän ei toimi kuljettajan osoitetaan, että PCI Slot 1 (PCI-väylä 1, laite 4, toiminto 0). BTW minulla ei ole mitään ulkoisia audio / äänen aluksella, Im vain käyttää yksisivuista laivalla. Haluaisin päästä eroon tämän laitteen mutta ylityö voin poistaa sen Laitehallinta Se ilmestyy uudestaan uudelleenkäynnistyksen jälkeen, kuten jos Windows tarvitse sitä käyttää audio (luulisin). Toinen on minun reinstall minun emolevyn asennuskansiossa pakki: IDT High Definition Audio CODEC. Mutta se näyttää olevan ei-functionning samoin koska ikkunat antaa virhekoodi: "Tämä laite ei käynnisty. (Koodi 10) " Olen yrittänyt päivittäminen kuljettaja mukaan uusi ajantasainen versio IDT High Definition Audio CODEC 0.95 ladattavissa osoitteessa ECS website: http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Dow...nuID=6&LanID=0 Se on päivätty tehty 27. marraskuuta 2008, ja uskon, että mitään muuta päivitys on myönnetty. Yritin tutkii BIOS mutta ääni-ja Windows audio ovat molemmat automaattista ja minun laivalla ääni on täysin käytössä. Se voi olla pieni ongelma, mutta minun on vedettävä hiukseni viimeksi kolme päivää, ja ihmettelin, jos te voisi auttaa minua siinä. Jos tarvitset muita tietoja my system, kysy. Kiitos Thomas |