![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, (Engels is niet mijn eerste taal, dus ik zal proberen om zo duidelijk mogelijk, maar als iemand een probleem heeft me lezing kunt u contact opnemen met mij) Vorig jaar heb ik mijn moederbord vervangen met een ECS GF7050VT-M met Boordsystemen hoge kwaliteit audio CODEC en American Megatrends Inc 080015 04/07/2008 BIOS. Mijn besturingssysteem is Windows XP Home Edition Service Pack 2. Ik heb zo goed geïnstalleerd een ATI Diamond Radeon HD 3650 Videokaart met externe HDMI-uitgang die ik nog niet zijn gebruikt. Ik heb een audio probleem zolang ik me kan herinneren op deze computer, maar het is slechts de laatste dagen dat ik heb geprobeerd het te repareren. Het geluid werkt niet en als ik open geluid en audioapparaten in het Configuratiescherm het zegt geen audioapparaten en alles is grijs. Ik dacht dat het was een driver probleem, en ik heb geprobeerd te downloaden bijgewerkt stuurprogramma. Vandaag heb ik twee bestuurders op deze computer geïnstalleerd: ASUSTeK Saa7134, Hybrid Capture Device, dat denk ik aan een niet werkende driver assignated naar PCI Slot 1 (PCI-bus 1, apparaat 4, functie 0). Btw Ik heb geen externe audio / sound boord, Im alleen met behulp van de een aan boord. Ik wil af te raken van dit apparaat, maar ik overuren verwijderen met Apparaatbeheer Het weer na rebooten, alsof Windows nodig heeft voor het gebruik van geluid (denk ik). De tweede is het een ik opnieuw met mijn moederbord de installatie kit: IDT High Definition Audio CODEC. Maar het lijkt niet-werking en sinds Windows geeft een foutmelding: "Dit apparaat kan niet beginnen. (Code 10) " Ik heb geprobeerd de actualisering van de chauffeur met de nieuwe up-to-date versie IDT High Definition Audio CODEC 0,95 downloadbaar op ECS website: http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Dow...nuID=6&LanID=0 Het is gedateerd van 27 november 2008 en ik denk dat er geen andere update zijn uitgegeven. Ik probeerde op zoek naar de BIOS, maar audio-en Windows-audio zijn zowel op de automatische en mijn onboard audio volledig is ingeschakeld. Het kan een klein probleem maar ik heb mijn haar trok de laatste drie dagen en ik vroeg me af of jullie kunnen mij helpen met het. Als u alle overige informatie op mijn systeem, gelieve te vragen. Bedankt Thomas |