mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Hjelp ingen lyd siden IDK

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 14:44
New Member Group

Hei,
(Engelsk ikke er mitt første språk, så jeg vil prøve å være så tydelig som mulig, men hvis noen har problemer med å lese meg kan du kontakte meg)

Siste år har jeg erstattet min hovedkort med en ECS GF7050VT-M med Om bord høy kvalitet lydkodeken og American Megatrends Inc. 080015 04/07/2008 BIOS. Min operativsystemet er Windows XP Home Edition Service Pack 2. Jeg har også installert et ATI Diamond Radeon HD 3650 Video bord med ekstern HDMI utgang som jeg ikke har vært brukt.

Jeg har en lyd problem så lenge jeg kan huske på denne maskinen, men det er bare de siste dagene at jeg har blitt prøver å løse det. Lyden fungerer ikke, og når jeg åpner Lyd og lydenheter i Kontrollpanel det står ingen lydenheter og alt er grått.

Jeg har funnet ut at det var en driver relatert problem, og jeg har forsøkt å laste ned oppdaterte driveren. I dag skal jeg ha to drivere installert på denne maskinen:

ASUSTeK SAA7134, Hybrid Capture enhet, som jeg mener er en ikke jobber driver assignated til PCI Slot 1 (PCI-bussen 1, enhet 4, funksjon 0). Btw jeg har ikke noen eksterne audio / lyd bord, Im bare med en ombord.
Jeg ønsker å bli kvitt denne enheten, men overtid jeg avinstallere den med Enhetsbehandling Den dukker opp igjen etter omstart, som hvis Windows trenger den å bruke lyd (I guess).

Den andre er den jeg installere med hovedkort installasjon kit: IDT High Definition Audio Codec. Men det synes å være ikke-functionning og siden vinduer utsteder en feilkode: "Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10) "

Jeg har prøvd å oppdatere driveren med den nye oppdaterte versjonen IDT High Definition Audio Codec 0.95 nedlastbar på ECS nettsted: http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Dow...nuID=6&LanID=0

Det er datert til 27 november 2008 og jeg tror at ingen andre oppdateringen er utstedt.

Jeg prøvde ser inn i BIOS, men lyd-og Windows-lyd er både automatiske og min onboard lyd er fullstendig aktivert.

Det kan være et mindre problem, men jeg har trukket meg håret de siste tre dagene, og jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med det. Hvis du trenger noen annen informasjon om systemet, kan du spørre.

Takk
Thomas
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.