![]() |
|
| |||
| |||
| Hej dette er min første gang udstationering her. ![]() Alligevel på sagen, i dag jeg opdateret min Logitech firmware til min mus + tastatur. Lige siden har jeg ikke kunnet få nogen lyd overhovedet. Mine højttalere er fint, jeg har kontrolleret dem og forsøgte at tilslutte forskellige talere ind på min computer endnu ikke-arbejde eller hovedtelefoner. Jeg har gjort den generelle ting såsom gå til enhedsstyring kontrollere mit lydkort etc sin alle ok. Jeg kører Windows Vista Home Premium og mit lydkort er et SigmaTel HD Audio Codec Kunne nogen venligst hjælpe mig? Nogen forslag er taknemmeligt velkommen. |
|
| |||
| |||
| gå ind på fabrikanter webside til lydkortet og hente den nyeste driver. Lad mig vide |
|
| |||
| |||
| blot forsøger at der nu ikke har fået tilbage endnu som ive været på arbejdspladsen |
|
| |||
| |||
| Hvis det ikke virker Jeg vil forsøge rullende tilbage til, når den gjorde det arbejde, så kan du tjekke dens ikke hardware-relateret, og fuldstændig tilfældigt, at det gik samme tid som du fik Logitech drivere.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 14 | 9. maj 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Øresund plejer Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29 marts 2009 02:03 |
| Dårlig lydkvalitet ud af ny surround sound-system | Tplayer2007 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 13 januar 2009 15:43 |
| MP3-lyd okay men andre lyd gået galt! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 januar 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |