vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Ohje Please! No Sound

Reply

Thread Tools
Old 22. Sep 2008, 10:59
Uusi Jäsen

Default Ohje Please! No Sound

Hei tämä on ensimmäinen kerta lähettämistä täällä.

Joka tapauksessa kiinni asiaa tänään Olen päivittänyt Logitech firmware minun hiiri + näppäimistö. Siitä lähtien en ole voinut saada mitään ääntä ollenkaan.
Omat kaiuttimet on sakko Olen tarkistanut ne ja yritti tapittamalla eri puhujien osaksi minun tietokone vielä ei-työ-tai kuulokkeet.

Olen tehnyt yleisen tavaraa kuten mennä laitehallinnan tarkistaa äänikortti jne. sen kaikki ok.

Olen Windows Vista Home Premium ja minun äänikortti on
SigmaTel HD audio CODEC

Voisiko kukaan auta minua? Anybody ehdotuksia kiitollisesti tervetulleita.
Old 23. Sep 2008, 04:08
Jäsen

mennä kiinni valmistajien web-sivulle, äänikortin ja ladata uusimman ohjaimen.

let me know
Old 24th Sep 2008, 07:46
Uusi Jäsen

vain yrittää, että nyt ei ole saanut takaisin vielä kuin ive ollut työssä
Old 24th Sep 2008, 08:26
Rahoittajien ryhmän

Jos tämä ei toimi I'd yrittää Vierintäsäteiden takaisin, kun se ei toimi, niin että voit tarkistaa sen ei laitteisto liittyvät, ja täydellinen sattuma, että se oli samaan aikaan kuin sinulla Logitech kuljettajiin.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 8 18. toukokuuta 2009 12:27
Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 14 9. toukokuuta 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound tapana Come Out of My Surround Sound System andnlou Off Topic Discussion 4 29th Mar 2009 02:03
Poor sound quality ulos uuden surround-ääni Tplayer2007 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 4 13th Jan 2009 15:43
MP3-ääni kunnossa, mutta muut äänen mennyt pieleen! FamicomFreak Multimedia & Codecs 7 25 Jan 2008 10:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.