![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo dit is mijn eerste posting hier. ![]() Hoe dan ook op de zaak, Vandaag heb ik mijn logitech firmware update voor mijn muis + toetsenbord. Sindsdien heb ik nog niet in staat geweest om een goed AT ALL. Mijn luidsprekers zijn goed ik heb ze gecontroleerd en probeerde inpluggen verschillende sprekers in mijn computer nog niet-werk-of koptelefoon. Ik heb de algemene dingen zoals ga naar Apparaatbeheer controleren mijn geluidskaart etc zijn allemaal ok. Ik ben met Windows Vista Home Premium en mijn geluidskaart is een SigmaTel HD audio CODEC Kan iemand me helpen alstublieft? Iemand suggesties zijn dankbaar welkom. |
|
| |||
| |||
| ga naar de fabrikanten webpagina voor de geluidskaart en download de nieuwste driver. Laat het me weten |
|
| |||
| |||
| gewoon proberen dat nu nog niet heb terug nog als ive geweest op het werk |
|
| |||
| |||
| Als dat niet werkt Ik wil proberen terug wanneer zij werkt, zodat u kunt controleren of de hardware niet gerelateerd, en volledig toeval dat het ging dezelfde tijd als je logitech drivers.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 18 mei 2009 12:27 |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound Wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussie | 4 | 29 mrt 2009 02:03 |
| Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem | Tplayer2007 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 13 Jan 2009 15:43 |
| MP3-geluid in orde, maar ook andere goed fout gegaan! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 Jan 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |