mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Hjelp Please! Ingen lyd

Reply

Thread Tools
Old 22. sep 2008, 10:59
New Member Group

Default Hjelp Please! Ingen lyd

Hei, dette er min første innlegg her.

Allikevel på saken i dag, i oppdatert min Logitech firmware for min mus + tastatur. Helt siden jeg ikke har vært mulig å få lyd i det hele tatt.
Høyttalerne mine er fine jeg har sjekket dem, og prøvde plugging forskjellige høyttalerne til datamaskinen ennå ikke virker eller hodetelefoner.

Jeg har gjort det generelle ting som å gå til enhetsbehandlingsserver sjekk lydkortet osv. dens alle ok.

Jeg kjører Windows Vista Home Premium og lydkortet er et
SigmaTel HD lydkodeken

Kunne noen behage hjelpe meg? Alle forslagene er takknemlig velkommen.
Old 23. sep 2008, 04:08
Medlem Group

gå inn på produsentens nettside for lydkortet og laste ned den nyeste driveren.

Gi meg beskjed
Old 24th September 2008, 07:46
New Member Group

prøver bare at nå har ikke fått tilbake ennå så Ive vært i arbeid
Old 24th September 2008, 08:26
Donor Group

Hvis det ikke fungerer, jeg vil prøve å rulle tilbake til når det fungerte, slik at du kan kontrollere ikke hardware relatert og fullstendig tilfeldig at det gikk samtidig som du har Logitech drivere.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 18 mai 2009 12:27
Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 mai 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Av Emne Diskusjon 4 29 mars 2009 02:03
Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system Tplayer2007 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 13 januar 2009 15:43
MP3 lyd ok men andre lyd gått galt! FamicomFreak Multimedia & Kodeker 7 25 januar 2008 10:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.