![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, dette er min første innlegg her. ![]() Allikevel på saken i dag, i oppdatert min Logitech firmware for min mus + tastatur. Helt siden jeg ikke har vært mulig å få lyd i det hele tatt. Høyttalerne mine er fine jeg har sjekket dem, og prøvde plugging forskjellige høyttalerne til datamaskinen ennå ikke virker eller hodetelefoner. Jeg har gjort det generelle ting som å gå til enhetsbehandlingsserver sjekk lydkortet osv. dens alle ok. Jeg kjører Windows Vista Home Premium og lydkortet er et SigmaTel HD lydkodeken Kunne noen behage hjelpe meg? Alle forslagene er takknemlig velkommen. |
|
| |||
| |||
| gå inn på produsentens nettside for lydkortet og laste ned den nyeste driveren. Gi meg beskjed |
|
| |||
| |||
| prøver bare at nå har ikke fått tilbake ennå så Ive vært i arbeid |
|
| |||
| |||
| Hvis det ikke fungerer, jeg vil prøve å rulle tilbake til når det fungerte, slik at du kan kontrollere ikke hardware relatert og fullstendig tilfeldig at det gikk samtidig som du har Logitech drivere.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Av Emne Diskusjon | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system | Tplayer2007 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 13 januar 2009 15:43 |
| MP3 lyd ok men andre lyd gått galt! | FamicomFreak | Multimedia & Kodeker | 7 | 25 januar 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |