mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Hjälp snälla! Inget ljud

Reply

Thread Tools
Old 22 Sep 2008, 10:59
New Member Group

Hej det här är min första Temne meddelanden här.

Hur som helst på den frågan, i dag jag uppdaterade min Logitech firmware för min mus + tangentbord. Ända sedan jag har inte kunnat få något ljud alls.
Mina högtalare är bra som jag har kontrollerat dem och försökt koppla olika högtalare i min dator än icke-arbete eller hörlurar.

Jag har gjort det allmänna saker som går att enhetshantering kontrollera mitt ljudkort osv dess alla ok.

Jag kör Windows Vista Home Premium och mitt ljudkort är ett
SigmaTel HD audio CODEC

Kan någon snälla hjälpa mig? Alla förslag är tacksamt välkomna.
Old 23 Sep 2008, 04:08
Ledamot Gruppen

gå in på tillverkarens hemsida för ljudkortet och ladda ner den senaste drivrutinen.

Låt mig veta
Old 24 Sep 2008, 07:46
New Member Group

försöker bara att nu har inte fått tillbaka ännu ive varit på jobbet
Old 24 Sep 2008, 08:26
Givargruppen

Om det inte fungerar Jag skulle försöka rullande tillbaka till när den gjorde arbetet, så att du kan kontrollera att det inte hårdvaran närstående och fullständig slump att det gick samtidigt som du har Logitech förare.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.