![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået en mp3 og jeg har ingen idé om hvor jeg kan sætte musik i der uden at betale anythin. Jeg vil bare 2 doqnload musik i der. Hjælp mig please. Thank u. |
|
| |||
| |||
| Hvis du få sange til din computer fra internettet, hvis du ikke ønsker at betale noget, er det illegal.Use www.hmv.co.uk eller nogle andre henter tjenesten til at betale for it.If du at få sange fra din computer til din MP3 theb du skal have noget software installeret, når du først tilslutte din afspiller. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan at sætte iTunes Film og Musik til non-Apple bærbare afspiller? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Hvad er en god gratis lyd / musik-afspiller til Linux? | vistadude | Linux & Alternative OS | 7 | 1 februar 2009 06:31 |
| Læg musik på din Wii | Tyler c | PC & Console Gaming | 13 | 19 oktober 2007 14:03 |
| Brænding musikfiler ved hjælp af WM Player 11 | dfr200764 | Multimedia & Codecs | 4 | 12 august 2007 04:52 |
| Computer Music Keyboard til min Cubasis / Cubase musik redigering program | lolli_pop | General Hardware Chat | 5 | 2. maj 2007 16:59 |
| Thread Tools | |
| |