mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Hvordan sætter jeg musik på min MP3 afspiller?

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2007, 16:15
Ny Medlem Gruppen

Default Hvordan sætter jeg musik på min MP3 afspiller?

Jeg har lige fået en mp3 og jeg har ingen idé om hvor jeg kan sætte musik i der uden at betale anythin. Jeg vil bare 2 doqnload musik i der. Hjælp mig please. Thank u.
Old 20 marts 2007, 18:18
Ny Medlem Gruppen

Default Hvordan sætter jeg musik på min MP3 afspiller?

Hvis du få sange til din computer fra internettet, hvis du ikke ønsker at betale noget, er det illegal.Use www.hmv.co.uk eller nogle andre henter tjenesten til at betale for it.If du at få sange fra din computer til din MP3 theb du skal have noget software installeret, når du først tilslutte din afspiller.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvordan at sætte iTunes Film og Musik til non-Apple bærbare afspiller? panpangege Multimedia & Codecs 1 2 november 2009 14:21
Hvad er en god gratis lyd / musik-afspiller til Linux? vistadude Linux & Alternative OS 7 1 februar 2009 06:31
Læg musik på din Wii Tyler c PC & Console Gaming 13 19 oktober 2007 14:03
Brænding musikfiler ved hjælp af WM Player 11 dfr200764 Multimedia & Codecs 4 12 august 2007 04:52
Computer Music Keyboard til min Cubasis / Cubase musik redigering program lolli_pop General Hardware Chat 5 2. maj 2007 16:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.