![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een mp3 en ik heb geen idee waar ik zou kunnen stellen in de muziek er zonder anythin. Ik wil gewoon 2 doqnload muziek in. Help me alsjeblieft. Dank u. |
|
| |||
| |||
| Als je bedoelt krijgen liedjes op u computer, van het internet, als je niet wilt betalen, het is illegal.Use www.hmv.co.uk of een andere download dienst te betalen voor it.If u om nummers van uw computer naar uw MP3 theb moet u enige software geïnstalleerd wanneer u voor het eerst een verbinding tussen uw speler. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe Put Itunes Movie en Music op niet-Apple Portable Player? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Wat is een goede gratis audio / muziek speler voor Linux? | vistadude | Linux & Alternative OS | 7 | De 1 februari 2009 06:31 |
| Zet de muziek op je Wii | tyler c | PC & Gaming Console | 13 | 19 okt 2007 14:03 |
| Burning muziekbestanden met behulp van WM Player 11 | dfr200764 | Multimedia & Codecs | 4 | 12 aug 2007 04:52 |
| Computer Music Keyboard voor mijn Cubasis / Cubase muziek bewerkingsprogramma | lolli_pop | Algemeen Hardware Chat | 5 | 2 mei 2007 16:59 |
| Thread Tools | |
| |