mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Store problemer med lyd!

Reply

Thread Tools
Old 27 januar 2008, 10:24
Medlem Gruppen

Default Store problemer med lyd!

Jeg har store problemer med min lyd (ved hjælp af et Sound Blaster Audigy), så jeg håber en af jer vil være i stand til at give mig noget hjælp.

Min sunde plejede at være helt sporadisk. Tilfældigt gange, lyden ville slukke helt, og jeg vil være i stand til at løse problemet, før jeg tinkered rundt med den ved at geninstallere driverne, genstarte min computer et par gange, ECT. På dette tidspunkt vil min lyd synes ikke, at man ønsker at komme tilbage på alle. Creative Diagnostics har mig passerer vil flyve farver, men jeg er stadig ikke kan høre nogen lyd. Noget virkelig mærkelige er, at når de prøver at se youtube, eller enhver anden type videoer, min browser vil slags nedfryses op for gerne 7 sekunder, og når den starter, den video vil ikke spille mere end 2 sekunder uden at standse. Det er latterligt.

Hertil kommer, at jeg har denne uhyggelig "dekompression bombe" ting sker med min computer. Jeg ved ikke, om det er relevant, men det er det avast! samles op:

Jeg er parat og villig til at besvare spørgsmål eller angive om alle emner til bedre at forklare mit problem. Tak, fordi du tog tid til at læse dette.
Old 27 januar 2008, 11:35
Redaktør Gruppen

Start HER og installere en af K-Lite Codec packs og se, om det hjælper.

Old 27 januar 2008, 15:07
Medlem Gruppen

Jeg gav det et skud, og jeg tror ikke, at det hjalp overhovedet. God idé selv.

Jeg har denne lille problem ...

Please, hvis du har noget, alle andre ideer.
Old 27 januar 2008, 15:11
Redaktør Gruppen

Højreklik lydenheden og vælge Opdater driver.

Hvis det ikke virker højre klik på den og vælg afinstallere.

Genstart computeren og Windows vil geninstallere den.

Old 27 januar 2008, 15:35
Medlem Gruppen

Jeg har prøvet både-opdatering ikke opdrage alle vinduer, og når jeg forsøger at installere den siger, at det mislykkedes, fordi enheden kan være nødvendigt at genstarte computeren. : - /
Old 27 januar 2008, 15:50
Redaktør Gruppen

Prøv dette og se, hvis der konstateres nogen opdateringer til dig.

Secuna Software Inspector

Old 27 januar 2008, 15:56
Medlem Gruppen

Cool hjemmeside, men konstaterede Adobe Reader, QuickTime, iTunes, Adobe Flash Player, og Sun Java JRE opdateringer ... Ville nogen af disse være nyttigt ..?
Old 27 januar 2008, 16:00
Redaktør Gruppen

Det tror jeg ikke, men det kan ikke skade.

Du er nødt til at regne ud, hvordan du geninstallerer eller opdatere audio driver.

Downloade Everest og se om du kan identificere den model # eller noget og besøge beslutningstagere websted til at se sig om, hvad der skal gøres for at få det geninstalleret.

Old 27 januar 2008, 20:25
Ny Medlem Gruppen

Dette lyder måske dumt, men den gule (!) Er en forældet driver som bekendt selvfølgelig. Har du forsøgt at afinstallere alle de drivere og lyden helt og få geninstallation helt. Hvis dette ikke virker, har du prøvet et system reboot? Måske har du brudt med nogle indstillinger eller anden programmer indstilling det forårsager problemet her.

Undskyld jeg ikke ved ret meget blot forsøger at hjælpe =].

* Oldtimer.
Old 27 januar 2008, 20:31
Redaktør Gruppen

Tak for pitching i OT.

Velkommen om bord.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.