vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Valtavia ongelmia äänen kanssa!

Reply

Thread Tools
Old 27 tammikuu 2008, 10:24
Jäsen

Default Valtavia ongelmia äänen kanssa!

Minulla on suuria ongelmia minun ääni (käyttäen Sound Blaster Audigy), joten toivon, että yksi te voi antaa minulle apua.

Oma ääni käyttää täysin satunnaista. Sattumanvaraisesti kertaa, ääni olisi sammuu kokonaan ja I'd voi ratkaista asiaa ennen kuin olen tinkered noin kanssa se asentaa ajurit, Uudelleenkäynnistäminen minun tietokone muutaman kerran, ect. Tässä vaiheessa minun ääni ei ilmeisesti halua palata lainkaan. Creative Diagnostics on minulle ohimennen tulee liehuvat liput, mutta en edelleenkään voi kuulla mitään ääntä. Jotain todella outoa, että kun yrität katsoa youtube, tai mikä tahansa muu videoita, minun selain eräänlainen jäätyä samankaltaisten 7 sekunnin ajan, ja kun se alkaa, video ei pelata enää kuin 2 sekuntia ilman pysähdyksiä. Se on naurettavaa.

Sen lisäksi, että olen tämän kammottava "paineistuksen pommi" asia tapahtuu minun tietokone. En tiedä, onko asiaa, mutta tämä on mitä avast! piristyi:

Olen valmis ja halukas vastaamaan kaikkiin kysymyksiin tai määrittää kaikista aiheista paremmin selittää minun ongelmani. Kiitos, että aikaa lukea tätä.
Old 27 tammikuu 2008, 11:35
Moderator Group

Mennä TÄSTÄ ja asentaa yksi K-Lite Codec Pack ja katso jos se auttaa.

Old 27 tammikuu 2008, 15:07
Jäsen

Annoin sille ammuttu, ja mielestäni ei ole auttanut ollenkaan. Hyvä idea kuitenkin.

Minulla on tässä pieni ongelma ...

Ole hyvä, jos sinulla on mitään muita ideoita.
Old 27 tammikuu 2008, 15:11
Moderator Group

Napsauta hiiren kakkospainikkeella Audio Device ja valitse Päivitä ohjain.

Jos se ei toimi oikein osoita sitä ja valitse Poista asennus.

Käynnistä tietokone ja Windows asenna se.

Old 27 tammikuu 2008, 15:35
Jäsen

Olen kokeillut sekä päivityksessä ei tuo kaikki ikkunat, ja kun yritän asentaa se sanoo, että se epäonnistui, koska laite voi olla tarpeen käynnistyä tietokoneen. : - /
Old 27 tammikuu 2008, 15:50
Moderator Group

Kokeile ja katso jos se havaitsee mahdolliset päivitykset sinulle.

Secuna Software Inspector

Old 27 tammikuu 2008, 15:56
Jäsen

Cool website, se katsoi, Adobe Reader, QuickTime, iTunes, Adobe Flash Playerin ja Sun Java JRE päivityksiä ... Voisiko jokin niistä on hyötyä ..?
Old 27 tammikuu 2008, 16:00
Moderator Group

En ole sitä mieltä mutta se ei voi satuttaa.

Sinun täytyy selvittää, miten uudelleen tai päivitä audio kuljettaja.

Ladata Everest ja katso jos voit tunnistaa mallin # tai jotain ja käydä päättäjien verkkosivuston etsiä, mitä on tehtävä, jotta saan sen uudelleen.

Old 27 tammikuu 2008, 20:25
Uusi Jäsen

Tämä saattaa kuulostaa tyhmiltä, mutta keltainen (!) On vanhentunut kuljettajan kuten tiedätte tietenkin. Oletko kokeillut poistamalla kaikki kuljettajat ja äänen täysin ja saada uudelleenasentamistoiminnot täysin. Jos tämä ei toimi olet yrittänyt järjestelmän uudelleenkäynnistyksen? Ehkä fiddled joitakin asetuksia tai toiseen ohjelmiin, jossa se aiheuttaa ongelmia.

Valitettavasti en tiedä paljon vain yrittää auttaa =].

* Oldtimer.
Old 27 tammikuu 2008, 20:31
Moderator Group

Kiitos pikeys vuonna OT.

Tervetuloa.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Auta minua äänen kanssa ongelmia Halflife Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 18th Jan 2009 18:43
Suuren valtava ääni ongelma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1234tk Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 20 Jan 2008 17:37
Pidä ottaa valtavia ongelmia tietokoneessa. hhummel05 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 6. Jan 2008 13:11
Sound ongelmat TES4 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 2 4. Jan 2008 10:45
Ongelmia oman äänen Vanha eukko Multimedia & Codecs 4 27. marraskuu 2007 01:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.