![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on suuria ongelmia minun ääni (käyttäen Sound Blaster Audigy), joten toivon, että yksi te voi antaa minulle apua. Oma ääni käyttää täysin satunnaista. Sattumanvaraisesti kertaa, ääni olisi sammuu kokonaan ja I'd voi ratkaista asiaa ennen kuin olen tinkered noin kanssa se asentaa ajurit, Uudelleenkäynnistäminen minun tietokone muutaman kerran, ect. Tässä vaiheessa minun ääni ei ilmeisesti halua palata lainkaan. Creative Diagnostics on minulle ohimennen tulee liehuvat liput, mutta en edelleenkään voi kuulla mitään ääntä. Jotain todella outoa, että kun yrität katsoa youtube, tai mikä tahansa muu videoita, minun selain eräänlainen jäätyä samankaltaisten 7 sekunnin ajan, ja kun se alkaa, video ei pelata enää kuin 2 sekuntia ilman pysähdyksiä. Se on naurettavaa. Sen lisäksi, että olen tämän kammottava "paineistuksen pommi" asia tapahtuu minun tietokone. En tiedä, onko asiaa, mutta tämä on mitä avast! piristyi: ![]() Olen valmis ja halukas vastaamaan kaikkiin kysymyksiin tai määrittää kaikista aiheista paremmin selittää minun ongelmani. Kiitos, että aikaa lukea tätä. |
|
| |||
| |||
| Annoin sille ammuttu, ja mielestäni ei ole auttanut ollenkaan. Hyvä idea kuitenkin. Minulla on tässä pieni ongelma ... ![]() Ole hyvä, jos sinulla on mitään muita ideoita. |
|
| |||
| |||
| Napsauta hiiren kakkospainikkeella Audio Device ja valitse Päivitä ohjain. Jos se ei toimi oikein osoita sitä ja valitse Poista asennus. Käynnistä tietokone ja Windows asenna se. |
|
| |||
| |||
| Olen kokeillut sekä päivityksessä ei tuo kaikki ikkunat, ja kun yritän asentaa se sanoo, että se epäonnistui, koska laite voi olla tarpeen käynnistyä tietokoneen. : - / |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Cool website, se katsoi, Adobe Reader, QuickTime, iTunes, Adobe Flash Playerin ja Sun Java JRE päivityksiä ... Voisiko jokin niistä on hyötyä ..? |
|
| |||
| |||
| En ole sitä mieltä mutta se ei voi satuttaa. Sinun täytyy selvittää, miten uudelleen tai päivitä audio kuljettaja. Ladata Everest ja katso jos voit tunnistaa mallin # tai jotain ja käydä päättäjien verkkosivuston etsiä, mitä on tehtävä, jotta saan sen uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Tämä saattaa kuulostaa tyhmiltä, mutta keltainen (!) On vanhentunut kuljettajan kuten tiedätte tietenkin. Oletko kokeillut poistamalla kaikki kuljettajat ja äänen täysin ja saada uudelleenasentamistoiminnot täysin. Jos tämä ei toimi olet yrittänyt järjestelmän uudelleenkäynnistyksen? Ehkä fiddled joitakin asetuksia tai toiseen ohjelmiin, jossa se aiheuttaa ongelmia. Valitettavasti en tiedä paljon vain yrittää auttaa =]. * Oldtimer. |
|
| |||
| |||
| Kiitos pikeys vuonna OT. Tervetuloa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Auta minua äänen kanssa ongelmia | Halflife | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 18th Jan 2009 18:43 |
| Suuren valtava ääni ongelma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | 1234tk | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 20 Jan 2008 17:37 |
| Pidä ottaa valtavia ongelmia tietokoneessa. | hhummel05 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 6. Jan 2008 13:11 |
| Sound ongelmat | TES4 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 4. Jan 2008 10:45 |
| Ongelmia oman äänen | Vanha eukko | Multimedia & Codecs | 4 | 27. marraskuu 2007 01:54 |
| Thread Tools | |
| |