![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb grote problemen met mijn geluid (met een Sound Blaster Audigy), dus ik hoop dat een van jullie in staat zal zijn om me wat helpen.
Mijn geluid gebruikt om volledig sporadisch. Op willekeurige tijden, het geluid zou afgesloten geheel, en ik zou niet in staat het probleem op te lossen totdat ik tinkered rond met het door het opnieuw installeren van drivers, het opnieuw opstarten van mijn computer een paar keer, ect. Op dit punt, mijn geluid niet lijkt te willen terugkomen op alle. De Creative Diagnostics mij passeren zal vliegen kleuren, maar ik ben nog steeds niet te horen elk geluid. Iets heel vreemd is dat als u probeert te bekijken youtube, of enige andere vorm van video's, mijn browser soort vriezer voor zoals 7 seconden, en wanneer het begint, wordt de video niet afspelen langer dan 2 seconden zonder te stoppen. Het is belachelijk. Afgezien van dat, ik heb dit griezelige "decompression bom" wat er aan de hand met mijn computer. Ik weet niet of het relevant is, maar dit is wat avast! opgepakt: ![]() Ik ben klaar en bereid om te antwoorden op vragen of opgeven over elk thema nader toe te lichten mijn probleem. Bedankt dat u de tijd om te lezen. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik gaf hem een kans, en ik denk niet dat het hielp helemaal. Goed idee hoor.
Ik heb dit probleem ... ![]() Gelieve, indien u nog, alle andere ideeën. |
|
|
|||
|
|||
|
Klik met de rechtermuisknop op de audio-apparaat en kies Stuurprogramma bijwerken.
Als dat niet werkt klik met de rechtermuisknop en kies verwijderen. Herstart de computer en Windows opnieuw installeren. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb geprobeerd beide-bijwerking niet verschijnt elke Windows, en als ik probeer te installeren zegt dat het is mislukt omdat het apparaat kan worden verlangd dat het opstarten van de computer. : - /
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Cool website, het vinden van Adobe Reader, QuickTime, iTunes, Adobe Flash Player en Sun Java JRE-updates ... Zou een van die nuttig zijn ..?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik denk het niet maar het kan geen kwaad.
Je nodig hebt om uit te vinden hoe opnieuw installeren of bijwerken van de audio-driver. Downloaden Everest en kijk of u kunt achterhalen welke model # of iets en bezoek de makers website te kijken voor wat er gedaan moet worden om het opnieuw geïnstalleerd. |
|
|
|||
|
|||
|
Dit klinkt misschien stom, maar de gele (!) Is een out of date driver als je weet natuurlijk. Heeft u geprobeerd het verwijderen van alle van de chauffeurs en het geluid volledig en steeds opnieuw te installeren geheel. Als dit niet werkt heb je geprobeerd een systeem opnieuw opstarten? Misschien heeft u ten onrechte premies met sommige instellingen-programma of een andere instelling dat het probleem veroorzaakt hier.
Helaas weet ik niet veel slechts proberen te helpen =]. * Oldtimer. |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor het pitchen in OT.
Welkom aan boord. |