![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har store problemer med lyd (bruker et Sound Blaster Audigy), så jeg håper en av dere vil kunne gi meg litt hjelp. Min lyden brukes for å være helt sporadisk. Tilfeldig ganger, lyden vil slå seg av helt, og jeg vil ikke kunne løse problemet før jeg tinkered rundt med den ved å installere drivere, starte datamaskinen min et par ganger, ect. På dette punktet mitt lyden ikke synes å ønske å komme tilbake i det hele tatt. Creative diagnose har me passert vil flying farger, men jeg er fremdeles ikke hører noen lyd. Noe merkelige er at når du prøver å se youtube, eller andre typer videoer nettleseren vil slags fryse deg for eksempel 7 sekunder, og når den starter, vil ikke videoen spille lenger enn 2 sekunder uten pauser. Det er latterlig. I tillegg til at jeg har denne skumle "dekompresjon bombe" ting skjer med datamaskinen min. Jeg vet ikke om det er relevant, men dette er hva avast! plukket opp: ![]() Jeg er klar og villig til å besvare spørsmål eller angi på hvilket som helst fag bedre forklare mitt problem. Takk for at du tok deg tid til å lese dette. |
|
| |||
| |||
| Jeg ga det en sjanse, og jeg tror ikke det hjalp overhodet. God idé om. Jeg har dette lite problem ... ![]() Vær så snill, hvis du har noen, andre ideer. |
|
| |||
| |||
| Høyreklikk lydenhet og velg Oppdater driver. Hvis det ikke fungerer, høyreklikk på den og velg Avinstaller. Start datamaskinen og Windows vil installere den. |
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd begge oppdatering ikke få opp noen vinduer, og når jeg prøver å installere det sier det mislyktes fordi enheten kan være nødvendig å starte på datamaskinen. : - / |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Cool nettsted, er det funnet Adobe Reader, QuickTime, iTunes, Adobe Flash Player og Sun Java JRE oppdateringer ... Vil noen av disse være nyttige ..? |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke det, men kan ikke vondt. Du må finne ut hvordan å installere eller oppdatere lyddriver. Laste ned Everest og se om du kan identifisere modellen # eller noe og gå til beslutningstakere nettsted for å se etter hva som må gjøres for å få det installert. |
|
| |||
| |||
| Dette kan høres dumt, men den gule (!) Er en utdatert driver som du vet selvsagt. Har du prøvd å avinstallere alle driverne og lyden helt og få installere helt. Hvis dette ikke fungerer, har du prøvd et system reboot? Kanskje du fiddled med noen innstillinger eller annen programe innstillingen det forårsaker problemet her. Beklager at jeg vet ikke så mye du bare prøver å hjelpe =]. * OldTimer. |
|
| |||
| |||
| Takk for pitching i OT. Velkommen om bord. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp meg med lydproblemer | Halflife | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 18 januar 2009 18:43 |
| Major stor lyd problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | 1234tk | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 20 januar 2008 17:37 |
| Hold har store problemer med datamaskinen. | hhummel05 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 6 januar 2008 13:11 |
| Lydproblemer | TES4 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 4 januar 2008 10:45 |
| Problemer med lyd | Crone | Multimedia & Kodeker | 4 | 27 nov 2007 01:54 |
| Thread Tools | |
| |