mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Jeg har ingen vigtigste Windows lyde men nogle apps gøre

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 13:12
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg har ingen vigtigste Windows lyde men nogle apps gøre

Jeg har en Dell XP720 INTEL Core2duo 6600 running@2.40gHz og Vista Business SP2. Jeg har et NVIDIA GeForce 8800 GTS OC, & 3 MB RAM. Mit lydkort er SB X-Fi Extreme OEM, der fulgte med pc'en. Jeg har opdateret drivere, og det fungerede fint. Den seneste er fra 11/08. Det pludselig stoppede afspilningen alle vinduer lyd, de WMP vil ikke spille nogen wma filer og hurtigere, ikke har nogen lyde. ITunes imidlertid spille samt et spil kaldet FarCry. Højttalerne test fint under Windows enheder men thesting kortet under lyden applet i Kontrolpanel mislykkes. Jeg har forsøgt at geninstallere driverne til ingen nytte. Jeg forsøgte føreren opdatering under Enhedshåndtering og det fortæller mig den bedste driver er installeret. Nogen idéer?
Tak

Jose
Old 13 juni 2009, 14:13
Medlem Gruppen

Default Jeg har ingen vigtigste Windows lyde men nogle apps gøre

afinstallere enhed (ved hjælp af Enhedshåndtering) og genstart, itll derefter geninstallere det.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.