vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Minulla ei ole tärkein Windows kuulostaa mutta jotkin sovellukset eivät

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 13:12
Uusi Jäsen

Default Minulla ei ole tärkein Windows kuulostaa mutta jotkin sovellukset eivät

Olen Dell XP720 INTEL Core2duo 6600 running@2.40gHz ja Vista Business SP2. Minulla on NVIDIA GeForce 8800 GTS OC & 3 megatavua RAM-muistia. Oma äänikortti on SB X-Fi Extreme OEM mukana tulleesta tietokoneeseen. Olen päivittänyt ajurit ja se toimii hyvin. Viimeisimmät olevan peräisin 11/08. Se yllättäen lopetti pelaa kaikki ikkunat ääntä, WMP ei pelata mitä tahansa wma tiedostot ja nopeuttaa ei ole ääniä. Itunes ei kuitenkaan pelata sekä pelin nimeltä FarCry. Puhujat testi sakko mukaan ikkunat laitteet mutta thesting kortin mukaan äänen applet Ohjauspaneelin epäonnistuu. Olen yrittänyt asentaa ajurit tuloksetta. Yritin kuljettajan päivitys nojalla Device Manager ja se kertoo minulle paras ohjain on asennettu. Any ideas?
Kiitos

Jose
Old 13 kesäkuu 2009, 14:13
Jäsen

Default Minulla ei ole tärkein Windows kuulostaa mutta jotkin sovellukset eivät

poistaa laitteeseen (joka käyttää Device Manager) ja käynnistät itll asenna se sitten uudelleen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Google-sovellukset on Out Beta (kyllä, Really) evilfantasy General Software Chat 3 7. Jul 2009 16:14
Automaattisesti avaamisesta IE ikkunat ja kuulostaa akyadav001 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 12 6. lokakuu 2008 09:17
Käyttämällä DOS apps ja pelejä Vista 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-käyttöjärjestelmät 4 7. Sep 2008 02:47
XP XP2 ja 16-bittiset sovellukset Ajay Windows-käyttöjärjestelmät 2 27. marraskuu 2007 14:35
Jokainen käyttää kannettavia apps? Buchanan General Software Chat 3 4. Sep 2007 11:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.