mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Ik heb geen Windows belangrijkste klinkt maar sommige apps doen

Reply

Thread Tools
Old 13 jun 2009, 13:12
Nieuw Lid Fractie

Default Ik heb geen Windows belangrijkste klinkt maar sommige apps doen

Ik heb een Dell XP720 Intel Core2Duo 6600 running@2.40gHz en Vista Business SP2. Ik heb een NVIDIA GeForce 8800 GTS OC, & 3 MB RAM. Mijn geluidskaart is de SB X-Fi Extreme OEM die bij de pc. Ik heb de drivers bijgewerkt en dat werkte prima. De laatste is vanaf 11.08. Het plotseling stopte spelen elke Windows geluid, de WMP zal niet spelen van een WMA-bestanden en Quicken geen geluiden. Itunes wel spelen, alsmede een spel genaamd FarCry. De sprekers test goed onder de windows-apparaten, maar thesting de kaart onder het geluid applet in Control Panel mislukt. Ik heb geprobeerd het opnieuw installeren van de drivers niet helpen. Ik probeerde driver update onder Device Manager en het zegt me dat de beste driver is geïnstalleerd. Any ideas?
Bedankt

Jose
Old 13 jun 2009, 14:13
Lid Fractie

Default Ik heb geen Windows belangrijkste klinkt maar sommige apps doen

verwijderen van het apparaat (met behulp van Apparaatbeheer) en herstart, itll vervolgens opnieuw installeren.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Google Apps is out van Beta (ja, echt) evilfantasy Algemene programmatuurnoot Chat 3 De 7 juli 2009 16:14
Automatisch openen van IE vensters en geluiden akyadav001 Virus, spyware & Security 12 6 okt 2008 09:17
Gebruik van DOS-applicaties en games op Vista 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows besturingssystemen 4 7e Sep 2008 02:47
XP XP2 en 16 bits apps Ajay Windows besturingssystemen 2 27 nov 2007 14:35
Iedereen gebruikte portable apps? Buchanan Algemene programmatuurnoot Chat 3 4e sep 2007 11:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.