mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Jeg har ikke Windows-lyder, men noen programmer gjør

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 13:12
New Member Group

Jeg har en Dell XP720 INTEL Core2duo 6600 running@2.40gHz og Vista Business SP2. Jeg har et NVIDIA GeForce 8800 GTS OC & 3 MB RAM. Lydkortet er SB X-Fi Extreme OEM som fulgte med PCen. Jeg har oppdatert drivere og det var arbeider fin. Den siste blir fra 11/08. Det plutselig ikke spiller noen windows lyd i WMP vil ikke spille noen WMA filer og raskere ikke har noen lyder. Itunes derimot spille samt et spill kalt FarCry. Høyttalerne test fint under windows enheter men thesting kortet under lyden appleten i Kontrollpanel mislykkes. Jeg har prøvd å installere driverne til ingen nytte. Jeg prøvde driver oppdatering under Enhetsbehandling, og det forteller meg at den beste driveren er installert. Noen ideer?
Takk

Jose
Old 13 juni 2009, 14:13
Medlem Group

avinstallere enheten (bruker Enhetsbehandling), og omstart, itll deretter installere det.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.