mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Jag har ingen viktigaste Windows ljuden men vissa apps göra

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 13:12
New Member Group

Default Jag har ingen viktigaste Windows ljuden men vissa apps göra

Jag har en Dell XP720 INTEL Core2duo 6600 running@2.40gHz och Vista Business SP2. Jag har ett NVIDIA GeForce 8800 GTS OC, & 3 MB RAM-minne. Mitt ljudkort är SB X-Fi Extreme OEM som följde med datorn. Jag har uppdaterat drivrutinerna och det fungerade bra. Den senaste är från 11/08. Det plötsligt slutade spela alla fönster ljud, det WMP inte spela någon wma-filer och påskynda inte har några ljud. ITunes, dock spelar liksom ett spel som heter FarCry. Högtalarna testet bra under Windows produkter men thesting kortet enligt sunda appleten på Kontrollpanelen misslyckas. Jag har försökt installera om drivrutinerna till ingen nytta. Jag försökte föraren uppdatera under Enhetshanteraren och det säger mig den bästa drivrutinen är installerad. Några idéer?
Tack

Jose
Old 13 juni 2009, 14:13
Ledamot Gruppen

Default Jag har ingen viktigaste Windows ljuden men vissa apps göra

avinstallera enheten (med hjälp av Enhetshanteraren) och starta om, itll sedan installera den.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Google Apps är ur Beta (ja, faktiskt) evilfantasy General Software Chat 3 7 juli 2009 16:14
Automatiskt öppnande IE fönster och ljud akyadav001 Virus, spionprogram och säkerhet 12 6 oktober 2008 09:17
Med hjälp av DOS-program och spel på Vista 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystem 4 7:e sep 2008 02:47
XP XP2 och 16-bitars program Ajay Windows-operativsystem 2 27 november 2007 14:35
Den används bärbara apps? Buchanan General Software Chat 3 4:e sep 2007 11:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.