mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Jeg har en høyttaler problem

Reply

Thread Tools
Old 7nde Sep 2007, 06:15
New Member Group

Default Jeg har en høyttaler problem

Høyttalerne mine er ikke hva de bruker å være. de var gode. men jeg satt logitec web cam programvare og endret speaker lyd. nå er de svake. hver lyd ut av dem høres ut som et opptak fra et stort tomt rom. Jeg må sveiv dem å høre noe musikk eller film.

Hvordan legger jeg speaker lyden tilbake til der det var? Jeg prøver kontrollpanelet, men ingenting virket, kanskje jeg gjorde det galt. noen suggesstions?

Jeg er tapt.
Old 8nde Sep 2007, 08:04
New Member Group

Default Jeg har en høyttaler problem

alle som kjenner problemet? hvordan kan jeg fikse det?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Monitor Høyttaler Problem apolutrosi Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 30 mai 2009 11:47
£ 350 for høyttalersett opp Olli1324 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 27 mai 2008 16:07
Speaker problem chantal33 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 8 februar 2008 11:13
Speaker knitrende ... pauvons Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 3 januar 2008 18:36
Creative Speaker - Høy kvalitet høyttaler for spill! quinda General Hardware Chat 1 21 oktober 2006 13:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.