![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg geninstalleret Windows XP i går aftes og nu er jeg skrive det her! problemet er jeg dont have sund chauffører, eller den originale cd, der har de chauffører, der kører på det! Jeg har ingen idé om, hvilke lydkort jeg har eller noget ved det I cant høre noget plz hjælp mig .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har brug for at få de drivere fra dit lydkort eller bundkort (hvis du har ombord lyd) beslutningstagere hjemmeside.
| |||
| |||
| Hej, Være smil !!Der er ikke noget problem, også hvis u har ikke nogen opdaterede drivere i din CPU enten hvis u installeret Win XP eller ethvert operativsystem, blot tage følgende: 1) - Kend din Bundkort producenten og dens Model (u kan bruge CPU-Z ) I stedet for at vide det optisk i dit bundkort. 2) - Gå til fabrikantens site.and gå til den rigtige model. 3) - Søg på hvilket drev do u vil opdatere? Og hvad operativsystem, u installeret? 4) - Download drevet og smil når du lytter computeren Velkommen uVenlig hilsen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Eksterne Soundcard problem - virkelig kunne bruge noget hjælp! | sherelc | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| (Hjælp mig) geninstalleret Windows XP! | woodworks | Windows-operativsystemer | 0 | 13th May 2009 01:12 |
| Langsom computer på opstarts-nylig reboooted og geninstalleret alt | eeha | Windows-operativsystemer | 3 | 3 december 2007 01:11 |
| Opgradering lydkort (hjælp?) | Kane | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 2 august 2007 01:55 |
| Windows XP x64 - Cant browse internettet. Geninstalleres og stadig det samme. | sirantonycartwright | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 22 juli 2007 13:20 |
| Thread Tools | |
| |