![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik reinstalled Windows XP gisteravond, en nu ben ik dit te typen! het probleem is i dont een goede chauffeurs, of de oorspronkelijke cd met de stuurprogramma's van! Ik heb geen idee wat ik geluidskaart hebben of iets over het I CANT HEAR ANYTHING plz help me .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moet de drivers van je geluidskaart of moederbord (als je onboard geluid) makers website.
| |||
| |||
| Hallo, Worden glimlach !Er is geen probleem, ook als u niet over een bijgewerkt stuurprogramma's op uw CPU ofwel indien u geïnstalleerd Win XP of een besturingssysteem, neem dan de volgende: 1) - Ken uw Mainboard de fabrikant en het model (u kunt gebruiken CPU-Z ) In plaats van te weten optisch in je moederbord. 2) - Ga naar de fabrikant site.and ga naar het juiste model. 3) - Zoeken op welk station do u wilt bijwerken? En welk besturingssysteem dat u geïnstalleerd? 4) - Download het station en zijn glimlach wanneer u uw computer luisteren Welkom uMet vriendelijke groet |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Externe Soundcard probleem - kan echt wel wat hulp gebruiken! | sherelc | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 15 jun 2009 13:52 |
| (Help me) reinstalled windows xp! | houtwerk | Windows besturingssystemen | 0 | 13 jun 2009 01:12 |
| Trage computer opstart-recentelijk reboooted en opnieuw alles | eeha | Windows besturingssystemen | 3 | 3rd Dec 2007 01:11 |
| Opwaarderen geluidskaart (help?) | Kane | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | De 2 augustus 2007 01:55 |
| Windows XP x64 - Cant bladeren internet. Opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde. | sirantonycartwright | Virus, spyware & Security | 3 | 22 jul 2007 13:20 |
| Thread Tools | |
| |