![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg reinstallert windows xp går kveld, og nå kan jeg skrive dette! Problemet er jeg dont ha gode drivere eller CD med drivere på det! Jeg aner ikke hva lydkort jeg har eller noe om det I cant hørte noe som helst plz hjelpe meg .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger å få driverne fra lydkortet eller hovedkortet (hvis du har onboard lyd) beslutningstakere nettsted.
| |||
| |||
| Hallo, Være smile !Det er ingen problem, også hvis u ikke har noen oppdaterte drivere i CPUens enten hvis u installert Win XP eller andre operativsystem, er det bare å ta følgende: 1) - Kjenn hovedkortet produsent og modell (u kan bruke CPU-Z ) I stedet for å vite det optisk i hovedkortet. 2) - Gå til produsentens site.and gå til riktig modell. 3) - Søk på hva stasjonen gjøre u vil oppdatere? Og hvilket operativsystem som u installert? 4) - Last ned stasjonen og smil når du lytte datamaskinen Velkommen uMed vennlig hilsen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Eksterne Soundcard problem - kan faktisk bruke noen hjelp! | sherelc | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| (Hjelp meg) reinstallert Windows XP! | woodworks | Windows-operativsystemer | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| Treg datamaskin på oppstart-nylig reboooted og reinstallert alt | eeha | Windows-operativsystemer | 3 | 3 desember 2007 01:11 |
| Oppgradering soundcard (hjelp?) | Kane | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 2 august 2007 01:55 |
| Windows XP x64 - skrånende surfe på internett. Reinstalleres og er fortsatt den samme. | sirantonycartwright | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 22 juli 2007 13:20 |
| Thread Tools | |
| |