![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag installerat Windows XP i går kväll och nu är jag skriver detta! Problemet är jag dont har sunda förare, eller den ursprungliga CD: n som har drivrutiner för det! Jag har ingen aning om vad ljudkort jag har eller något åt det Jag skränande hör något plz hjälpa mig .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste få förare från ljudkortet eller moderkortet (om du har inbyggda ljud) beslutsfattare webbplats.
| |||
| |||
| Hej, Var leende !Det finns inga problem, även om u inte har några uppdaterade drivrutiner i din CPU antingen om u installerade win xp eller vilket operativsystem som helst, bara ta följande: 1) - Känn ditt moderkort tillverkare och modell (u kan använda CPU-Z ) Istället för att veta om det optiskt på ditt moderkort. 2) - Gå till tillverkarens site.and gå till rätt modell. 3) - Sök på vad enheten göra u vill uppdatera? Och vilka operativsystem som u installerad? 4) - Ladda ner satsningen och leende när du lyssnar datorn Välkommen uVänliga hälsningar |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Externa Ljudkort problem - skulle verkligen behöva lite hjälp! | sherelc | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| (Hjälp mig) ominstallerat Windows XP! | woodworks | Windows-operativsystem | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| Långsam dator starta-nyligen reboooted och ominstallerat allt | eeha | Windows-operativsystem | 3 | 3 december 2007 01:11 |
| Uppgradering av ljudkort (hjälp?) | Kane | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 2 august 2007 01:55 |
| Windows XP x64 - Cant surfa internet. Installeras och fortfarande densamma. | sirantonycartwright | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 22 juli 2007 13:20 |
| Thread Tools | |
| |