mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Jeg ønsker kvalitet ikke kvantitet ...

Reply

Thread Tools
Old 22 februar 2008, 22:44
Medlem Gruppen

Default Jeg ønsker kvalitet ikke kvantitet ...

Jeg har Logitech Z-serien 5.1 surround sound, og med et kæmpe Subwoofer og jeg bruger Winamp. Jeg har bemærket, at jeg får mere støj og bas derefter faktisk god lydkvalitet. Jeg sætter min bas på minumum endnu kan jeg kun høre bassen og dens grimme til tider. er der en slags equalizer indstilling kan jeg sætte det gør kvaliteten bedre eller en software, der forbedrer min lydkvalitet?
Old 23 februar 2008, 00:16
Donor-Gruppen

der kan være nogle sunde chauffører rundt til lydkortet, der kan hjælpe dig finindstille ting.

Winamp har også sin egen equalizer og drejning, at der på og finjustere det vil også forbedre tingene Major League. Jeg har vedlagt en fil, der viser de equalizer jeg bruge til alle mine medieafspillere. det giver efter min mening den bedste lydkvalitet. den ikke klippes ud bassen, men det betyder ikke hoejovnskoks det.
Attached Thumbnails
I want quality not quantity...-equalizer.jpg  

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 23 februar 2008, 12:46
Medlem Gruppen

tak. Thats en stor equalizer indstilling

Hvad er dine tanker om dette
http://www.macosxhints.com/article.p...431&mode=print

Dens godt for mig, men når jeg ændre min Winamp equalizer indstillinger, det tager for evigt cuase sin så detalied og hårdt. im øjeblikket om Deres, men afprøve dette én ud, se, der er bedre
Old 23 februar 2008, 14:13
Donor-Gruppen

Jeg kan ikke bruge dem, fordi på et hvilket som helst indstilling højere end hvad jeg har, min subwoofer begynder at nogle hardcore gerne ... clunking lyde er den bedste måde at beskrive det. bassen er bogstaveligt udsende så hårdt det gør hele ting gå clunk ved ... for eksempel beat af bas tromme i en given sang.

I den forstand er det noget subjektivt, med hensyn til, hvad lyd system du har, og hvilke indstillinger du bedst kan lide. for mit lydsystem, og mit øre, det er, hvad jeg kan lide. plus det nemt på min basenhed. hvad der er stor for mig, er ikke nødvendigvis stor for dig.

på trods af den kedelige karakter af det, det vigtigste er her at rod med at equalizer på trods af, hvad det indebærer, fordi overlader det til en fast indstilling gør du glip af en masse af de små detaljer, at din højttaler system er designet til at bringe i første omgang. Jeg var kede en dag, så jeg sad der og rodet med hver enkelt knap, og så, hvad det gjorde at lyden. Det varede ikke længe før jeg regnet ud, at venstre side blev bas, højre side blev diskant, og i midten var nogle af de stemme-og mellemtoneenheder stuff. som giver mening, hvis du tænker over det.

Det ser sværere end det er i denne forstand. Jeg ville ønske, de ville fortælle dig, hvad indstilling bringer ud af hvad, så du nemt kan oprette din egen. Alt, hvad jeg kan virkelig sige, er, brug hvad der fungerer bedst for dig, og brug det, du lige har lært at få det bedste, du kan, og holde det på, at indstillingen for evigt. den ene jeg gav dig kom ud efter måneders trial and error "for at se, hvad indstillingen fungeret bedst for alle de sange, jeg nogensinde kunne lytte til.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Højeste kvalitet videoformat 3gp, Mp4, Flv? mashman Multimedia & Codecs 2 21 November 2009 11:40
Nogle råd om god kvalitet Pc, s scooby180169 General Hardware Chat 6 27 September 2009 17:03
RAM mængde: Vista vs XP foogan Windows-operativsystemer 3 24th Dec 2008 06:58
Pixel guide til billedkvaliteten? comp4681 Digital Imaging & Printere 2 3 marts 2008 06:05
Enhver bruger en kvalitet alternativ til firefox / opera? Buchanan Webbrowsere & FTP Klienter 6 17 februar 2008 04:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.