vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Haluan laatu eikä määrä ...

Reply

Thread Tools
Old 22 helmikuu 2008, 22:44
Jäsen

Default Haluan laatu eikä määrä ...

Minulla on Logitech Z-sarja 5.1 surround-ääni, jonka jättiläinen Subwoofer ja olen käyttäen Winamp. Olen huomannut, että saan enemmän melua ja basso sitten todellinen hyvälaatuista ääntä. Esitin minun basso on minumum vielä voin vain kuulla basso ja sen ruma ajoittain. on olemassa jonkinlainen taajuuskorjaimen asettaminen voin laittaa sen tekee laatu parempi tai ohjelmisto, joka parantaa oman äänen laadusta?
Old 23 helmikuu 2008, 00:16
Rahoittajien ryhmän

voi olla hyviä kuljettajia ympäriinsä äänikortti, jotka voivat auttaa sinua hienosäätämään asioita.

Winamp myös on oma taajuuskorjain ja kääntymisestä että ja hienosäätöä se myös parantaa asioita Major League. i liitetty tiedosto, joka näyttää taajuuskorjaimen i käyttöön kaikissa minun mediasoittimia. se antaa mielestäni parhaan äänen laatu. se ei leikkaa bassoa, mutta se ei piru vieköön joko.
Attached Pikkukuvat
I want quality not quantity...-equalizer.jpg  

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 23 helmikuu 2008, 12:46
Jäsen

kiitos. thats suuri taajuuskorjaimen asettaminen

mitkä ovat ajatuksesi tämän
http://www.macosxhints.com/article.p...431&mode=print

Sen hyvä minulle, mutta aina kun voin vaihtaa Winamp taajuuskorjainasetuksia se kestää ikuisesti cuase niin detalied ja vaikea. im nyt teidän, mutta testata tätä yksi, katso joka on parempi
Old 23 helmikuu 2008, 14:13
Rahoittajien ryhmän

En voi käyttää niitä, koska mitään korkeampia kuin mitä olen, olen bassovahvistin alkaa joitakin hardcore kuin ... clunking äänet on paras tapa kuvata sitä. bassoa on kirjaimellisesti ulos niin kovasti se tekee koko asia mennä kalahtaa at ... esimerkiksi syke on bassorumpu minkä tahansa kappaleen.

siinä mielessä se on hieman subjektiivinen, kun ajatellaan, mikä äänijärjestelmä sinulla on ja mitä asetuksia haluat parasta. minun äänijärjestelmä, ja minun korvaan, niinhän i like. plus on helppo minun bassoelementti. mikä suuri minulle, ei välttämättä ole suurta sinulle.

vaikka ikävä luonne se tärkein asia tässä on sotku mieltä taajuuskorjainta huolimatta siitä, mitä se merkitsee koska jättää se tasaiselle jossa saa sinut menetä paljon pikku yksityiskohtia, jotka kaiutinjärjestelmäsi tarkoituksena oli tuoda esille, että Ensinnäkin. Olin kyllästynyt yksi päivä, niin olin siellä ja sekaisin kunkin yksittäisen painiketta ja näki, mitä se teki äänen. se ei ole kauan, ennen kuin keksin, että vasemmalla puolella oli basso, oikealla puolella oli treble, ja keskellä oli joitakin äänen ja Midrange kamaa. mikä on järkevää, jos ajattelet siitä.

se näyttää vaikeampaa kuin se on mielessä. Toivoisin kertoa teille, mitä asetus tuo mikä niin voit helposti luoda omia. Voin todellakin sanoa, käytön, mikä toimii parhaiten sinulle ja käyttää mitä vain oppinut, että paras voit, ja se on pidettävä siitä, että ikuisesti. yhden Annoin teille tuli ulos kuukausien ja erehdyksen mitä jossa työskenteli parasta kaikki kappaleet i voisi koskaan kuunnella.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Laadukkaimmat Video Format 3GP, MP4, FLV? mashman Multimedia & Codecs 2 21 marraskuu 2009 11:40
Neuvoja hyvälaatuisista Pc, S scooby180169 Rautatavaran Chat 6 27 syyskuu 2009 17:03
RAM määrä: Vista vs. XP foogan Windows-käyttöjärjestelmät 3 24. Joulukuu 2008 06:58
Pixel opas kuvan laatu? comp4681 Digital Imaging & Tulostimet 2 3. Maaliskuu 2008 06:05
Jokainen käyttää laadun vaihtoehto firefox / ooppera? Buchanan Web-selaimet ja FTP Clients 6 17th Feb 2008 04:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.