![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb Logitech Z-serie 5.1 surround sound, met een gigantische Subwoofer en ik gebruik Winamp. Ik merk dat ik meer lawaai en bas dan de werkelijke goede kwaliteit geluid. Ik leg mijn bas op minimum nog kan ik alleen maar horen contrabas en haar lelijk op keer. is er een soort van equalizerinstelling Ik kan dat de kwaliteit beter of een software dat vergroot mijn geluidskwaliteit? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mag er een geluid rondom drivers voor uw geluidskaart die u kunnen helpen verfijnen dingen. Winamp heeft ook een eigen equalizer en draaien dat op en finetuning zal ook verbeteren dingen Major League. Ik heb een bestand dat toont de equalizer gebruik ik voor al mijn media players. Het geeft naar mijn mening, de beste geluidskwaliteit. het niet afgesneden van de bas, maar niet het ofwel hoogovens. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| bedankt. thats a great equalizerinstelling Wat zijn uw gedachten over dit http://www.macosxhints.com/article.p...431&mode=print ITs goed voor me, maar wanneer ik mijn winamp equalizer-instellingen het duurt eeuwig cuase zijn zo detalied en hard. im momenteel op de jouwe, maar dit een test uit, welke is beter |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet gebruiken, omdat deze instelling op elk hoger dan wat ik heb, mijn subwoofer begint het maken van een aantal hardcore zoals ... clunking klinkt is de beste manier om het te beschrijven. de bas is letterlijk uitvoeren zo hard maakt het hele ding gaan clunk bij ... bijvoorbeeld het ritme van de bass drum in een song. In die zin is het enigszins subjectief, in termen van wat goed systeem je hebt en welke instellingen u het prettigst vindt. voor mijn geluidsinstallatie, en mijn oor, dat is wat ik wil. plus het is gemakkelijk op mijn woofer. Wat is ideaal voor mij, is niet noodzakelijkerwijs goed voor je. ondanks het vervelend karakter ervan, het belangrijkste punt hier is de puinhoop met die equalizer ondanks wat het met zich meebrengt, omdat het verlaten van het op een vlakke instelling maakt u op een partij van de kleine details die uw luidspreker systeem werd ontwikkeld om in de eerste plaats. Ik was verveeld op een dag, dus ik zat daar en messed met elke afzonderlijke toets en zag wat hij gedaan heeft met het geluid. Het duurde niet lang voordat ik dacht dat linkerkant werd bas, hoge tonen rechterkant was, en in het midden was een aantal van de spraak-en midrange-stuff. die zin als je erover nadenkt. Het lijkt moeilijker dan het is in die zin. Ik wil ze u vertellen welke instelling brengt wat dus kan je gemakkelijk zelf een maken. Ik kan echt zeggen, is het gebruik wat het beste werkt voor jou, en gebruik wat je geleerd om het beste kunt u, en houdt het bij die instelling altijd. de ene die ik je gaf kwam na maanden van vallen en opstaan om te zien welke instelling het beste werkt voor alle nummers die ik ooit zou luisteren. |