![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har Logitech Z-serien 5.1 surround lyd, med et gigantisk Subwoofer og jeg bruker Winamp. Jeg merker at jeg får mer støy og bass deretter faktiske god lyd. Jeg satte min bass på minumum men jeg kan bare høre bass og stygt til tider. Er det noen slags equalizer innstillingen jeg kan sette som gjør kvaliteten bedre eller en programvare som forbedrer mitt lydkvalitet?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
det kan være noen lyd drivere rundt for lydkortet som kan hjelpe deg fininnstille ting.
Winamp har også sin egen equalizer og slå det på og finjustere den vil også forbedre ting Major League. Jeg har lagt ved en fil som viser equalizer i bruk for all min mediespillere. Det gir etter min mening den beste lydkvaliteten. den ikke kutte ut bass, men det trenger ikke ødelegge det heller. Min System: Esekiel
|
|
|
|||
|
|||
|
takk. dvs en stor equalizer innstilling
Hva er dine tanker om dette http://www.macosxhints.com/article.p...431&mode=print God for meg, men når jeg endre Winamp equalizer innstillingene det tar alltid cuase sin så detalied og hardt. im tiden din, men teste dette ut, ser du noe som er bedre |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kan ikke bruke dem fordi uansett innstilling høyere enn det jeg har, min subwoofer begynner å gjøre noe hardcore som ... clunking lyder er den beste måten å beskrive det. bassen er bokstavelig ut så hardt det gjør hele greia gå clunk på ... for eksempel slå av bass tromme i enhver sang.
På den måten er det noe subjektive, i forhold til hva lydsystem du har og hva du liker best. for min lydsystem, og mitt øre, det er det jeg liker. pluss det er lett på wooferen. hva som er bra for meg, er ikke nødvendigvis bra for deg. Til tross for den kjedelige natur det, det viktigste poenget her er å rote med det equalizer tross for hva det innebærer fordi forlate den på en flat innstillingen gjør du gå glipp av mange av de små detaljer som høyttalersystemet var utformet for å gi ut i første plass. Jeg var lei en dag, så jeg satt der og messed med hver enkelt knapp og så hva det gjorde på lyden. det var ikke lenge før jeg funnet ut at venstresiden var bass, høyre ble diskant, og i midten var noen av stemme og mellomtonehøyttaler ting. som gir mening hvis du tenker over det. ser det vanskeligere enn det er i den forstand. Jeg skulle ønske de ville fortelle deg hva innstillingen bringer ut det slik at du enkelt kan lage din egen. Alt jeg kan egentlig si å bruke hva som fungerer best for deg, og bruke det du nettopp har lært å gjøre den beste du kan, og oppbevar det på at innstillingen for alltid. den jeg gav dere kom etter måneder med prøving og feiling for å se hva innstillingen fungerte best for alle sangene jeg kunne lytte til. |