![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tarvitsen 4 Ohm vastus kykenevät käsittelemään teho on noin 110W. Onko tämä mahdollista ja jos voin löytää sen? Tarvitsen sen lisätä vastustusta minun 4 Ohm puhujat kuten amp asemat 8 ohmia. Thanks for your help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritti Maplin? Ne kuljettaa tämän tyypin komponenttityypille.
|
| |||
| |||
| Joo, olen näytti Maplin ja CPC, mutta olen sekoittaa ero 4K 4R ja 4 ohmia, ne kaikki näyttävät olevan mitoitettu eri mittausten .. Onko 100K joka R esimerkiksi? Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Moi. Just saada 4 ohm puhuja mitoitettu yli 110watts ja liitä se sarjaan muista puhuja ....... 4ohms + 4 ohmia = 8 ohmia ..... helppoa Pete |
|
| |||
| |||
| Joo, se olisi työskennellä tietyissä tilanteissa, mutta ei ole minun, i piti sitä .. kiitos auttaa joka tapauksessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaksi niistä 2 ohm versiot näistä. http://www.rapidonline.com/productin...moduleno=77299 Wire niitä sarjassa. Ne ovat hieman alle 100 wattia, mutta siitä ei ole kysymys. 1K = 1000 ohm n