![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een 4 Ohm weerstand vermogen van een vermogen van ongeveer 110 W. Is dit mogelijk en waar kan ik deze vinden? Ik heb het nodig om de weerstand tegen mijn 4 Ohm luidsprekers als de versterker stations 8 Ohm. Bedankt voor je hulp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geprobeerd Maplin? Ze dragen dit soort component.
|
| |||
| |||
| Ja, ik keek op Maplin en CPC, maar ik ben verward met het verschil tussen 4K 4R en 4 ohm, ze lijken allemaal te worden beoordeeld in verschillende metingen .. is er 100K in een R voor voorbeeld? Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Hi there. Gewoon een 4 ohm luidspreker beoordeeld op meer dan 110watts en sluit het in serie met je andere spreker ....... 4ohms + 4 Ohm = 8 ohm ..... gemakkelijk Pete |
|
| |||
| |||
| Ja, dat zou in sommige situaties, maar niet van mij, ik had vond het .. bedankt voor je hulp anyway. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Twee van de 2 versies van deze ohm. http://www.rapidonline.com/productin...moduleno=77299 Wire in serie. Ze zijn iets minder dan 100 watt, maar dat zal er niet toe. 1K = 1000 ohm's