![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger en 4 Ohm motstander i stand til å håndtere en strøm på ca 110W. Er dette mulig og hvor kan jeg finne det? Jeg trenger den for å legge til motstand mot mine 4 Ohm høyttalere som amp stasjoner 8 ohm. Takk for hjelpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvde Maplin? De bærer denne type komponent.
|
| |||
| |||
| Ja, jeg så på Maplin og CPC, men jeg er forvirret med forskjellen mellom 4K 4R og 4 ohm, de alle synes å være vurdert i ulike målinger .. er det 100K i en R for eksempel? Takk. |
|
| |||
| |||
| Hei. Bare få en 4 ohm høyttaler karakter på over 110watts og koble den i serie med andre høyttaler ....... 4ohms + 4 ohm = 8 ohm ..... enkelt Pete |
|
| |||
| |||
| Ja, det ville fungere i enkelte situasjoner, men ikke mine, hadde jeg vurdert det .. takk for hjelpen uansett. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| To av 2 ohm versjoner av disse. http://www.rapidonline.com/productin...moduleno=77299 Wire dem i serien. De er litt mindre enn 100 watt men det vil ikke saken. 1K = 1,000 ohm's