mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort.

Reply

Thread Tools
Old 13. maj 2009, 14:23
Donor-Gruppen

Default Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort.

Hej gutter. som titlen siger, jeg hader ombord. Det lyder som agterstavn kommer ud et strå! sin gøre mig så gal i wana flush en død klovn ned toilettet! dont spørge mig, hvad det betyder, cuz IDK, im bare mad. OK, udluftningsanordning over. =) Første ting første har jeg brug for en god spiloplevelse lydkort, ikke bare én, der er god for musik. Jeg var guna få dette en

http://www.newegg.com/Product/Produc...ywords) & Page = 3

men denne undersøgelse

Citat:
Fordele: Great surround sound til film og awesome musikgengivelse.

Cons: Jeg hovedsagelig gøre tre ting på min computer: spille spil, lytte til musik og se film. Dette kort er kun godt for to af dem. Nogle af mine spil ikke kan genkende kortet som surround sound output, så jeg kan kun spille i 2.1 mode. Også kortet ikke understøtter EAX som næsten alle spil på computeren markedsstøtten. Et andet spørgsmål jeg havde var den optiske indgang på kortet. Jeg var ude af stand til at få nogen form for output fra mine højttalere når jeg er tilsluttet og optiske enhed til kortet. Jeg føler, det er på grund af den usikre Vista x64 drivere. Jeg kontaktede kundesupport men de var ikke meget hjælp. Den software, der fulgte med kortet er heller ikke at imponerende sammenlignet med Creatives software suite. De muligheder er begrænsede, og layout kunne være bedre.

Andre tanker: Generelt er dette et anstændigt kortet. Hvis du leder efter højere kvalitet lyd til musik og film, vil jeg anbefale dette kort. Hvis spil er dit forte, jeg vil gå med kreative.
Er det rigtigt? Hvis ja im ikke sikker på dette kort vil passe til mine behov. ja, hvad er mine muligheder? jeg skal have Thats til gaming.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 13. maj 2009, 14:29
Administrator Gruppen

Soundblaster ting er ganske godt støttet Jeg tror, jeg havde et X-Fi øverste ende kort i min gamle skrivebord og elskede det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13. maj 2009, 14:36
Donor-Gruppen

nogen specifik en?
Old 13. maj 2009, 16:12
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Hybr! D View Post
Soundblaster ting er ganske godt støttet Jeg tror, jeg havde et X-Fi øverste ende kort i min gamle skrivebord og elskede det.
Siden hvornår? Creative gjort en bevidst beslutning om ikke at støtte deres lydkort til Vista og truet et medlem af deres forum, der var at skrive drivere til folk, der ville gøre det muligt for kort til at arbejde. Hvis dette har ændret Jeg ville elske at kende som trafikdødeligheden serie arbejdet meget på min XP maskine. Som i den sidste gang jeg kiggede Men Creative endnu ikke var fuldt ud støtte Vista. Det er ikke rygter, det var en verdensomspændende historie. Jeg er overrasket over, du aldrig hørt om det Hybrid, dælen deres bestand styrtdykkede efter en af deres VP's Got på deres fora og erklærede det i en tråd, der truer DanielK med sagsanlæg, hvis han fortsatte med at hjælpe folk ud ved at skrive drivere, som gav deres lydkort arbejde med Vista. Google "Daniel K Creative" og se hvad du finder ...........

Ost, mere specifikt den sidste jeg så, Creative lydkort ikke ville støtte 5.1 surround på systemer, der kører Vista.
Old 13. maj 2009, 16:23
Donor-Gruppen

jeg dont køre vista .... i planen om at køre 7, men aldrig vista. så hvad skal jeg få?
Old 13. maj 2009, 18:53
Donor-Gruppen

Nå, Win7 er virkelig bare "faste" Vista. Personligt vil jeg vente og se, hvad Creative gør med det. Så meget markedsandel, som de tabte, jeg kan ikke forestille mig dem siger, dælen med Win7 too.

Jeg er overrasket over, du har problemer med det indbyggede lyd, mine er fantastisk til spil og rigtig god til musik og film. Måske nVidia gjorde noget lidt anderledes end Gigabyte gjorde.

Bortset fra det, jeg kan ikke rigtig hjælpe dig. Jeg brugte et år spørger det samme spørgsmål på flere fora, og aldrig virkelig fået et godt svar mig selv, hvorfor jeg stak med ombord. FYI, jeg havde en Creative trafikdødeligheden Pro ekstreme Gamer, eller hvad man kalder det, når jeg bygget dette system. Det aldrig løb rettighed, som de er, hvordan jeg kom ind på Creative / DanielK sæbe opera lol.
Old 13. maj 2009, 19:13
Donor-Gruppen

Jeg havde en Audigy 4, som jeg elskede. men jeg har brug for noget mere.
Old 13. maj 2009, 20:40
Donor-Gruppen

Godt jeg lige besøgt Creative fora og jeg er stadig at se den samme gamle samme gamle. Folk gøre tråde om dette eller hint problem med deres Creative xFi (dødelighed), og de bliver ved med at få de samme gamle køre rundt. Det er din anden hardware, er det dem, billige højttalere du købte, ECT.

Oplever, at de kom ud med, at nye xFi Titanium havde jeg håber de vil komme om bord. En ting du kan gøre: ved en på en mursten og mørtel opbevares i nærheden af huset, der har en forbrugervenlige tilbagesendelsespolitik. Pop den hvalp i, indlæse drivere og se om det virker. Hvis det ikke er tilfældet, tager den tilbage og få dine penge tilbage. Jeg så nogle folk derovre (kreative fora), at beta drivere til Win7 gjorde kortene i Vista arbejde højre. Hvis du gør, at lade mig vide, hvordan det viser sig. Hvis du ønsker et forslag fra en xFi at give en hvirvel, jeg vil sige det Titanium (hvis du har $ 199), så du kan marsvineassay lol. Bortset fra det, og bortset fra, at jeg havde tænkt mig at anbefale den ene jeg har i min XP maskine, det xFi ExtremeGamer pro, men jeg blot kontrolleres, og det er 149. Dælen kan du få en version af titanium for at .. Den xFi Extreme Gamer går for $ 99. Eller hvis du virkelig ønsker at gå hele vejen, så prøv dette: http://us.creative.com/products/prod...&product=14064
Old 18. maj 2009, 12:27
Donor-Gruppen

Eller en af disse beauts:
M-Audio Delta 1010 PCI audio interface: Amazon.co.uk: Electronics & Photo M-Audio Delta 1010 PCI audio interface: Amazon.co.uk: Elektronik & Foto

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.