vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card.

Reply

Thread Tools
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 14:23
Rahoittajien ryhmän

Default Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card.

Hei kaverit. kuten otsikko kertoo, i hate laivalla. se kuulostaa peräkoroke tulevina a olki! sen tekee minut niin hullun i wana flush kuollut pelle alas WC! dont kysyä minulta, mitä se tarkoittaa, cuz IDK, im vain hullu. OK, ilmareiät yli. =) First things first, I Need hyvä pelaamista äänikortti, ei vain yksi, joka on hyvä musiikki. Olin guna saada tämä

http://www.newegg.com/Product/Produc...ywords) & page = 3

mutta tämän tarkastelun

Quote:
Pros: Iso-surround-äänen elokuvia ja awesome musiikin toistoon.

Miinukset: I pääasiassa tehdä kolme asiaa omasta tietokoneesta: pelata pelejä, kuunnella musiikkia ja katsella elokuvia. Tämä kortti on vain hyviä kaksi niistä. Jotkut minun pelit eivät tunnista kortin ottaa surround-äänen, jotta voin pelata vain 2.1 tilassa. Myös kortti ei tue EAX joista lähes jokainen pelin tietokoneeseen markkinoilla tukee. Toinen asia, minulla oli ollut optiseen tuloliitäntään kortin. En voinut saada kaikenlaista tuotosta minun puhujat kun kytketty ja optinen laite kortin. Mielestäni tämä on siksi, että hutera Vista x64 ajurit. Otin yhteyttä asiakastukeen, mutta niitä ei ole paljon apua. Ohjelmisto, joka tulee kortti ei myöskään ole, että vaikuttava verrattuna Creative Software Suite. Vaihtoehdot ovat rajalliset, ja ulkoasu voisi olla parempi.

Muut Ajatuksia: Kaiken kaikkiaan tämä on ihmisarvoisen kortin. Jos etsit paremman äänenlaadun musiikkia ja elokuvia, haluan suositella tätä korttia. Jos peli on forte, menisin kanssa luovia.
onko tämä totta? jos näin im ole varma kortti sopii minun tarpeisiin. näin on, mitkä ovat minun vaihtoehtoja? i tarvitsee yhden thats peli.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 14:29
Administrator Group

Default Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card.

SoundBlaster tavaraa on melko hyvin tuettuja mielestäni Minulla oli X-Fi yläpäähän kortin minun vanhan työpöydän ja rakastin sitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 14:36
Rahoittajien ryhmän

mitään erityisiä yhden?
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 16:12
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Hybr! D View Post
SoundBlaster tavaraa on melko hyvin tuettuja mielestäni Minulla oli X-Fi yläpäähän kortin minun vanhan työpöydän ja rakastin sitä.
Koska milloin? Creative teki tahallista päätös ei ole täysin tukemaan niiden äänikortit for Vista ja uhkasi jäsenenä niiden foorumi, joka oli kirjallinen ohjaimet folks, joka mahdollistaisi kortit työhön. Jos tämä on muuttunut Haluaisin tietää kuin kuoleman sarja worked great minun XP-koneessa. Koska viimeinen kerta Katsoin kuitenkin, Creative vielä ei ollut täysin tukemalla Vista. Tämä ei ole juoru, tämä oli maailmanlaajuinen tarina. Olen yllättynyt, et ole koskaan kuullut siitä Hybrid, helkutti niiden varastossa romahtanut sen jälkeen, kun yksi heidän VP: n tulimme heidän foorumeilla ja totesi niin lanka uhkaa DanielK oikeudellisia toimia, jos hän auttaa ihmisiä pois kirjoittamalla ohjaimet esittivät äänikortit toimi Vistassa. Google "Daniel K Creative" ja katso mitä löydät ...........

Juusto, erityisesti viime Katsoin, Creative äänikortit eivät tue 5.1 surround-järjestelmien käytössä Vista.
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 16:23
Rahoittajien ryhmän

i dont ajaa näköala .... i suunnitelma käynnissä 7, mutta ei koskaan näköala. niin mitä minun pitäisi saada?
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 18:53
Rahoittajien ryhmän

No, Win7 on todella vain "kiinteitä" Vista. Henkilökohtaisesti en olisi odotettava, mitä Creative ei sen kanssa. Niin paljon markkinaosuus kuin ne katoaa, en voi kuvitella, ne sanovat, helkkaria kanssa Win7 liikaa.

Olen yllättynyt, sinulla on ongelmia aluksen ääntä, kaivos on suuri peli ja todella hyvää musiikkia ja elokuvia. Ehkä nVidia teki jotain hieman erilainen kuin Gigabyte ei.

Muu kuin, että en todellakaan voi auttaa sinua. Vietin vuoden kysyä saman kysymyksen useita foorumeita, eikä koskaan todella saanut hyvää vastausta itseäni siksi juuttunut kanssa laivalla. Tiedoksesi, I DID on Creative hengenvaarallisuus Pro äärimmäisen Gamer, tai miksi sitä kutsutaan, kun rakennetaan tätä järjestelmää. Se ei koskaan juoksi oikeus, jota on se, miten sain kiinni Creative / DanielK saippuaoopperaa lol.
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 19:13
Rahoittajien ryhmän

Minulla oli Audigy 4, joissa i rakastettu. mutta minun on jotakin enemmän.
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 20:40
Rahoittajien ryhmän

Minäpä juuri vieraillut Creative foorumeilla ja olen yhä nähdä sama vanha sama vanha. Folks tehdä kierteet tästä tai että ongelma Creative xFi (kuolemantapaukset), ja ne pitää saada sama vanha run around. Se on teidän muut laitteet, on ne halvat kaiuttimet olet ostanut, ect.

Siitä, että he tulivat ulos, että uudet xFi Titaani, minulla oli toivoo he tulevat aluksella. Yksi asia voi tehdä: yksi on tiili ja laasti tallentaa lähellä talo, jossa on kuluttajan friendly palauttamispolitiikkaa. Pop pennun vuonna, lataa ohjaimia ja katso jos se toimii. Jos näin ei ole, ota se takaisin ja saada rahat takaisin. Näin jotkut tuolla (luova foorumeilla), että beeta-ohjaimet Win7 oli tehdä kortteja Vista työn oikeassa. Jos et, että haluaisin tietää, miten se kytkeytyy pois. Jos haluat, että ehdotus on xFi antaa pöllytä, haluaisin sanoa Titanium (jos sinulla on 199 dollaria), joten voisi olla koekaniini lol. Muu kuin, että myös muu kuin, että olin menossa suositella yhden olen xp kone, että xFi ExtremeGamer pro, mutta olen juuri tarkastettu ja se on 149. Helkutti saat versio, Titaani, että .. The xFi Extreme Gamer pätee 99 dollaria. Tai jos haluat mennä koko rahan edestä, kokeile tätä: http://us.creative.com/products/prod...&product=14064
Old 18. päivästä toukokuuta 2009, 12:27
Rahoittajien ryhmän

Tai jokin näistä beauts:
M-Audio Delta 1010 PCI audio interface: Amazon.co.uk: Electronics & Photo M-Audio Delta 1010 PCI Audio Interface: Amazon.co.uk: Elektroniikka & Photo

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Intel Laivaostoksista Sound daz027 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 24th Jun 2009 02:12
Ei ääntä minun Intel DG41TY laivalla kortti starfish11040 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 0 7th Jun 2009 00:03
Eikö kukaan todella hyvä äänikortti noin $ 50? keksijä Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 8 6. Jun 2009 10:10
Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 14 9. toukokuuta 2009 20:59
Ei ääntä minun pc ... laivalla tai pci äänikortti Grumlis Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 6 4. Sep 2008 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.