mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card.

Reply

Thread Tools
Old 13 mei 2009, 14:23
Donor Groep

Default Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card.

hi guys. zoals de titel zegt, ik haat aan boord. het klinkt als kak uit een rietje! het maakt me zo kwaad i wana flush een dode clown in het toilet! dont ask me wat dat betekent, cuz IDK, im gewoon boos. OK, ontluchtingsinrichting voorbij. =) Eerste dingen eerste, Ik heb een goede gaming geluidskaart, niet alleen een die goed is voor de muziek. Ik was Guna krijgt deze een

http://www.newegg.com/Product/Produc...ywords) & Page = 3

maar deze recensie

Citaat:
Pros: Groot-surround-geluid voor films en muziek awesome voortplanting.

Cons: Ik doe voornamelijk drie dingen op mijn computer: spelletjes spelen, muziek luisteren en kijken naar films. Deze kaart is alleen maar goed voor twee van deze. Sommige van mijn spellen niet herkent de kaart als een surround sound-uitgang, dus ik kan alleen spelen in 2.1-modus. Ook de kaart biedt geen ondersteuning voor EAX die bijna elke game op de computer markt ondersteunt. Een ander onderwerp dat ik had was de optische ingang op de kaart. Ik was niet in staat om elke vorm van de output uit mijn speakers wanneer ik aangesloten en optische apparaat aan op de kaart. Ik voel dit is vanwege de wankele Vista x64 drivers. Ik nam contact op met Customer Support, maar ze waren niet veel helpen. De software die meegeleverd wordt met de kaart is ook niet zo indrukwekkend in vergelijking met creatieve software suite. De opties zijn beperkt en de lay-out kan beter.

Andere ideeën: Over het algemeen is dit een waardig kaart. Als u op zoek bent naar een hogere kwaliteit geluid voor muziek en films, Ik zou aanraden deze kaart. Als gaming is uw forte, ik ga met creatief.
is dit waar? zo ja im niet zeker van deze kaart zou pak mijn behoeften. ja, wat zijn mijn opties? I NEED een thats voor gaming.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 13 mei 2009, 14:29
Administrator Group

Soundblaster spul is behoorlijk goed ondersteund denk ik, had ik een X-Fi top kaart in mijn oude desktop en loved it.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13 mei 2009, 14:36
Donor Groep

eventuele specifieke een?
Old 13 mei 2009, 16:12
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hybr! D View Post
Soundblaster spul is behoorlijk goed ondersteund denk ik, had ik een X-Fi top kaart in mijn oude desktop en loved it.
Sinds wanneer? Creative heeft een bewuste beslissing om volledig achter hun geluidskaarten voor Vista en bedreigde een lid van het forum was het schrijven van drivers voor mensen die het mogelijk maken de kaarten te werken. Als dit veranderd is zou ik graag willen weten als de fataliteit serie werkte prima op mijn XP-machine. Zoals de laatste keer dat ik keek echter Creative nog niet volledig ondersteunen Vista. Dit is niet van horen zeggen, dit was een wereldwijde verhaal. Ik ben verrast dat je nog nooit gehoord over het hybride, ach hun voorraad gedaald nadat een van hun VP's got op hun forums en verklaarde dit in een thread DanielK dreigen met juridische stappen als hij verder helpen mensen door het schrijven van chauffeurs die hun geluidskaarten werken met Vista. Google 'Daniel K Creative "en zie wat je kunt vinden ...........

Kaas, meer specifiek de laatste keer dat ik keek, Creative geluidskaarten zou geen ondersteuning voor 5.1 surround-systemen draaien op Vista.
Old 13 mei 2009, 16:23
Donor Groep

i dont run vista .... Ik ben van plan voor het functioneren van 7, maar nooit Vista. ja wat moet ik krijgen?
Old 13 mei 2009, 18:53
Donor Groep

Nou, Win7 is eigenlijk gewoon de "vaste" Vista. Persoonlijk zou ik wachten om te zien wat Creative doet mee. Zoveel marktaandeel als ze verloren gaan, kan ik niet bedenken ze zeggen, ach het met Win7 ook.

Ik ben verbaasd dat u ondervindt problemen met het onboard geluid, de mijne is zeer geschikt voor gaming en echt goed voor muziek en films. Misschien nVidia deed iets een beetje anders dan Gigabyte deed.

Anders dan dat, ik kan niet echt helpen. Ik heb een jaar vraagt dezelfde vraag op verschillende fora, en kreeg nooit echt een goed antwoord mezelf en dat is waarom ik geplakt met de onboard. FYI, ik heb een Creative verkeersdode Pro Extreme Gamer, of hoe het heet als ik bouwde dit systeem. Zij nooit liep recht dat is hoe ik op de Creative / DanielK soap lol.
Old 13 mei 2009, 19:13
Donor Groep

Ik had een Audigy 4, die ik van hield. maar ik moet iets meer.
Old 13 mei 2009, 20:40
Donor Groep

Nou ik bezocht de Creative forums en ik ben nog steeds dezelfde oude dezelfde oud. Mensen doen discussies over dit of dat probleem met zijn Creative xFi (dodelijke afloop) en ze steeds dezelfde oude rennen. Het is je andere hardware, het is deze goedkope luidsprekers die u gekocht, ect.

Zien dat ze kwam uit met dat nieuwe xFi Titanium had ik hoopt dat zij zou komen aan boord. Een ding dat je zou kunnen doen: door een in een baksteen en mortel slaan de buurt van uw huis dat een consument vriendelijke terugkeerbeleid. Pop in de pup, laadt de drivers en kijk of het werkt. Als dit niet gebeurt, neem het terug en krijg je geld terug. Ik zag sommige mensen daar (creatieve forums) dat de beta-drivers voor Win7 werden de kaarten in Vista werken. Als je dat laat me weten hoe het uitpakt. Als u een suggestie van een xFi om een werveling, ik zou zeggen de Titanium (als u de $ 199) dus je kan de cavia lol. Anders dan dat, en anders dan dat, ik ging aan te bevelen de ene heb ik in mijn xp machine, xFi ExtremeGamer pro, maar ik gecontroleerd en het is 149. Heck kunt u een versie van de Titanium voor dat .. De xFi Extreme Gamer gaat voor $ 99. Of als je echt wilt gaan hele varkensdarm, probeer dit: http://us.creative.com/products/prod...&product=14064
Old 18 mei 2009, 12:27
Donor Groep

Of een van deze beauts:
M-Audio Delta 1010 PCI audio interface: Amazon.co.uk: Electronics & Photo M-Audio Delta 1010 PCI audio interface: Amazon.co.uk: Elektronica & Photo

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Intel Onboard Sound daz027 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 24 jun 2009 02:12
Geen geluid uit mijn DG41TY Intel onboard kaart starfish11040 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 0 De 7 juni 2009 00:03
Weet iemand een echt goede geluidskaart rond de $ 50? uitvinder Geluid, Speakers & MP3 Spelers 8 Van de 6 juni 2009 10:10
Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 14 9 mei 2009 20:59
Geen geluid op mijn pc ... onboard of PCI geluidskaart Grumlis Geluid, Speakers & MP3 Spelers 6 4e Sep 2008 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.