mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet.

Reply

Thread Tools
Old 13 mai 2009, 14:23
Donor Group

hei folkens. som tittelen sier, jeg hater ombord. Det høres ut som hyttedekk kommer ut et strå! det gjør meg så sint i wana flush en død klovn ned toalettet! ikke spør meg hva det betyr, cuz IDK, im bare sint. OK, vent over. =) Først begynne med, jeg trenger en god gaming lydkort, ikke bare en som er bra for musikk. Jeg var guna får dette en

http://www.newegg.com/Product/Produc...ywords) & page = 3

men denne anmeldelsen

Sitat:
Pros: Great surroundlyd for film og awesome musikkgjengivelse.

Cons: I hovedsak gjøre tre ting på datamaskinen min: spille spill, høre på musikk og se filmer. Dette kortet er bare bra for to av disse. Noen av spillene ikke gjenkjenner kortet har surround-lyd, slik at jeg kan kun spille i 2.1-modus. Også det kortet ikke støtter EAX som nesten alle spill på datamaskinen markedet støtter. Et annet problem jeg hadde var den optiske inngangen på kortet. Jeg kunne ikke få noen form for lyd fra høyttalerne mine når jeg er tilkoblet og optiske enheten til kortet. Jeg føler dette er på grunn av ustø Vista x64 drivere. Jeg kontaktet kundestøtteområde men de var ikke mye hjelp. Programvaren som følger med kortet er også ikke så imponerende i forhold til kreativ programvare suite. Alternativene er begrenset, og oppsettet kan bli bedre.

Andre tanker: Totalt er dette en anstendig kortet. Hvis du leter etter høyere lydkvalitet på musikk og film, vil jeg anbefale dette kortet. Hvis spill er din Forte, ville jeg gå med kreativ.
Er det sant? hvis så im ikke sikker på dette kortet ville passe mine behov. Så, hva er mine alternativer? Jeg trenger en dvs for spill.

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 13 mai 2009, 14:29
Administrator Group

SoundBlaster ting er ganske godt støttet Jeg mener, jeg hadde en X-Fi top end kort i min gamle stasjonære og elsket den.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13 mai 2009, 14:36
Donor Group

noen bestemte en?
Old 13 mai 2009, 16:12
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Hybr! D View Post
SoundBlaster ting er ganske godt støttet Jeg mener, jeg hadde en X-Fi top end kort i min gamle stasjonære og elsket den.
Siden når? Creative gjort en bevisst beslutning om å ikke full støtte til sine lydkort for Vista og truet et medlem av deres forum som var skrive drivere for folk som ville tillate kortene til å fungere. Hvis dette har endret Jeg vil gjerne vite som skjebnebestemt serierekke fungerte bra på min XP maskin. Så for siste gang jeg så skjønt, Creative ennå ikke var fullt støtter Vista. Dette er ikke hearsay, dette var et verdensomspennende historien. Jeg er overrasket over at du aldri hørt om det Hybrid, pokker sine aksjer falt etter at en av deres VP har på sine fora og erklærte det i en tråd truende DanielK med rettslig hvis han fortsatte å hjelpe folk ut ved å skrive drivere som gjorde sine lydkort fungere med Vista. Google "Daniel K Creative" og se hva du finner ...........

Ost, nærmere bestemt den siste jeg så, Creative lydkort ville ikke støtte for 5.1 surround på systemer som kjører Vista.
Old 13 mai 2009, 16:23
Donor Group

jeg dont kjøre vista .... Jeg har tenkt på å kjøre 7, men aldri vista. Så hva skal jeg bli?
Old 13 mai 2009, 18:53
Donor Group

Vel, Win7 er egentlig bare "fast" Vista. Personlig ville jeg vente å se hva Creative gjør med den. Så mye markedsandel som de mistet, jeg kan ikke tenke seg å si, er pokker med Win7 også.

Jeg er overrasket over at du har problemer med onboard lyd, min er perfekt for gaming og veldig bra for musikk og film. Kanskje nVidia gjorde noe litt annerledes enn Gigabyte gjorde.

Annet enn det, jeg kan ikke hjelpe deg. Jeg tilbrakte et år som spør det samme spørsmålet på flere fora, og egentlig aldri fikk et godt svar meg selv og det er derfor jeg stuck med ombord. Til info, jeg hadde et Creative dødsfall Pro Extreme Gamer, eller hva det kalles når jeg bygde dette systemet. Det har aldri kjørte rett som hvordan jeg kom inn på Creative / DanielK såpe opera lol.
Old 13 mai 2009, 19:13
Donor Group

Jeg hadde et Audigy 4, som jeg elsket. men jeg trenger noe mer.
Old 13 mai 2009, 20:40
Donor Group

Vel jeg besøkte Creative fora og jeg fortsatt ser det samme gamle samme gamle. Folk gjør tråder om dette, eller at problemet med sine Creative xFi (dødsfall), og de får stadig den samme gamle kjøre rundt. Det er den andre maskin, det er de billige høyttalere du kjøpte, ect.

Ser at de kom ut med det nye xFi Titanium hadde jeg håper de vil komme om bord. En ting du kan gjøre: ved en av murstein og mørtel butikk i nærheten av huset som har en forbruker vennlig returrett. Pop valpen i, laste drivere og se om det fungerer. Hvis ikke, ta det tilbake og få pengene tilbake. Jeg så noen folk der borte (kreativt forum) at beta drivere for Win7 ble gjort kort i Vista fungerer rett. Hvis du gjør det at jeg vet hvordan det slår ut. Hvis du ønsker et forslag for en xFi å gi en snurring, ville jeg si Titanium (hvis du har $ 199), slik at du kan være Guinea pig lol. Annet enn det, vel annet enn at jeg skulle anbefale en jeg har i min XP maskinen, xFi ExtremeGamer pro, men jeg bare kontrolleres og det er 149. Pokker kan du få en versjon av titan for det .. Den xFi Extreme Gamer går for $ 99. Eller hvis du virkelig ønsker å gå hele grisen, prøv dette: http://us.creative.com/products/prod...&product=14064
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.