mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Intel Mobilanlæg Sound

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 18:02
Ny Medlem Gruppen

Hi, Im helt nyt til at diagnosticere problemer med min comp og håber nogen her kan hjælpe. De spørgsmål, jeg har, er, at de ombordværende lyd har besluttet at den ønsker at spille begge kanaler på begge sider samtidigt, hvilket betyder, at når jeg tænder for balance til venstre side, det spiller i venstre side både gennem højttalerne, og vice versa, som når lyttet til med balancen i midten, en side er annullere de andre, hvilket som du ville gætte gør lyden lyde som crap. Jeg har re installeret den nyeste driver og har været igennem processen med at udelukke ekstern ampere og højttalere som problem, det afgjort er et problem i selve computeren. Så vidt jeg kan se, er der ingen hardware eller driver konflikter. Den mobo er et d915gag, det har en Pentium 4 3 GHz processor med en nvidia 8600gt og 1 g ram. Chaufføren Realtek 5.10.0.5377, codec er ALC860.
Old 24 juni 2009, 02:12
Donor-Gruppen

Ok jeg vil gå til kontrolpanelet lyde, og så nu vil jeg sætter alt til standard i lyden config, som det lyder for mig, da der er en confilcation i konfig af lyd på computeren. Lad mig ikke, hvis den slags sit bedste held Rob.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.