vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Intel Laivaostoksista Sound

Reply

Thread Tools
Old 23 kesäkuu 2009, 18:02
Uusi Jäsen

Default Intel Laivaostoksista Sound

Hi, Im täysin uusi taudinmääritysmenetelmien kysymyksiä minun pakoll ja toivoo joku täällä voi auttaa. Kysymys on, että aluksen ääni on päättänyt se haluaa pelata molempien kanavien molemmin puolin samanaikaisesti, mikä tarkoittaa, että kun puhun tasapaino vasemmalla puolella, se toistaa vasemmalla puolella kautta molemmat puhujat, ja päinvastoin, jotka kuuntelivat sen kanssa tasapainossa asetettujen keskellä, toisella puolella on peruutettuaan muista, joka kuten arvata tekee ääni kuulostaa ihan paska. Olen uudelleen asentanut uusimman ajurin ja on käynyt läpi prosessia, jossa tuomio ulkoisten vahvistimia ja kaiuttimia, koska ongelma, se varmasti on kysymys tietokone itse. Sikäli kuin ymmärrän, ei ole mitään laitteistoja tai kuljettajan konflikteja. The mobo on d915gag, se on Pentium 4 3 GHz prosessori, jossa on nvidian 8600gt ja 1 g ram. Kuljettajan on Realtek 5.10.0.5377, Pakkauksenhallinta on ALC860.
Old 24 kesäkuu 2009, 02:12
Rahoittajien ryhmän

Default Intel Laivaostoksista Sound

Ok menisin ohjauspaneeliin ääniä, ja sitten nyt haluan asettaa kaikkensa oletuksena äänen config, kuin miltä se kuulostaa minulle on confilcation vuonna määritystiedostoa ja äänen tietokoneellesi. Sallikaa minun ei jos tällainen parhaimmillaan onnea ryöstää.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
N: o laivalla äänen laitteeseen bhaktjano Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 15th Jun 2009 02:20
Ei ääntä minun Intel DG41TY laivalla kortti starfish11040 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 0 7th Jun 2009 00:03
Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 8 18. toukokuuta 2009 12:27
Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 14 9. toukokuuta 2009 20:59
Ei ääntä minun pc ... laivalla tai pci äänikortti Grumlis Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 6 4. Sep 2008 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.