mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Intel Onboard Sound

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 18:02
Nieuw Lid Fractie

Default Intel Onboard Sound

Hi, Im volkomen nieuw voor de diagnose van problemen met mijn comp en hoopte hier iemand kan helpen. Het onderwerp dat ik heb is dat de onboard geluid heeft besloten het wil spelen beide kanalen aan beide kanten tegelijk, wat betekent dat wanneer ik de balans naar de linkerkant, dan speelt de linkerkant door beide sprekers, en vice versa, dat wanneer geluisterd om met het evenwicht in het midden, de ene kant is het annuleren van de andere, die zoals u zou raden maakt het geluid klinkt als onzin. Ik heb opnieuw de installatie van de nieuwste driver en zijn gegaan door het proces van het arrest van externe versterkers en luidsprekers als het probleem, het is zeker een probleem in de computer zelf. Voor zover ik kan zien, zijn er geen hardware of stuurprogramma conflicten. Het mobo is een d915gag, heeft het een pentium 4 3Ghz processor met een nvidia 8600gt en 1 g ram. De bestuurder is Realtek 5.10.0.5377, ALC860 codec is.
Old 24 jun 2009, 02:12
Donor Groep

Default Intel Onboard Sound

Ok ik ga naar configuratiescherm geluiden, en dan zou ik nu alles standaard in het geluid config, als het klinkt voor mij als er sprake is van een confilcation in de configuratie van het geluid op uw computer. Laat me niet als dit soort haar best geluk beroven.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.