mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Intel Om bord Sound

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 18:02
New Member Group

Default Intel Om bord Sound

Hei, Im helt nytt å diagnostisere problemer med komp og håper noen her kan hjelpe. Problemet jeg har er at onboard lyd har besluttet de ønsker å spille begge kanaler på begge sider samtidig, noe som betyr at når jeg slår balansen til venstre, det spiller venstresiden gjennom både høyttalere, og vice versa, som når lyttet til med balansen satt i midten, en side er avlyser ut den andre, som du ville gjette at lyden høres ut som dritt. Jeg har re installert den nyeste driveren og har gått gjennom prosessen med utelukker eksterne forsterkere og høyttalere som problem, er det definitivt er et problem i selve datamaskinen. Så vidt jeg kan se, er det ingen maskinvare eller driver konflikter. Den mobo er en d915gag, den har en Pentium 4 3 GHz-prosessor med en nvidia 8600gt og 1 g RAM. Driveren er Realtek 5.10.0.5377, kodeken ALC860.
Old 24 juni 2009, 02:12
Donor Group

Default Intel Om bord Sound

Ok jeg ville gå til kontrollpanelet lyder, og nå ville jeg satt alt til standard i lyden config, som det høres ut for meg som det er en confilcation i konfig av lyd på datamaskinen din. La meg ikke om dette sortere sitt beste hell Rob.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ingen ombord lydenhet bhaktjano Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 15 juni 2009 02:20
Ingen lyd fra min Intel DG41TY onboard kortet starfish11040 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 7 juni 2009 00:03
Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 18 mai 2009 12:27
Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 mai 2009 20:59
Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort Grumlis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 4de Sep 2008 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.