![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Im helt nytt å diagnostisere problemer med komp og håper noen her kan hjelpe. Problemet jeg har er at onboard lyd har besluttet de ønsker å spille begge kanaler på begge sider samtidig, noe som betyr at når jeg slår balansen til venstre, det spiller venstresiden gjennom både høyttalere, og vice versa, som når lyttet til med balansen satt i midten, en side er avlyser ut den andre, som du ville gjette at lyden høres ut som dritt. Jeg har re installert den nyeste driveren og har gått gjennom prosessen med utelukker eksterne forsterkere og høyttalere som problem, er det definitivt er et problem i selve datamaskinen. Så vidt jeg kan se, er det ingen maskinvare eller driver konflikter. Den mobo er en d915gag, den har en Pentium 4 3 GHz-prosessor med en nvidia 8600gt og 1 g RAM. Driveren er Realtek 5.10.0.5377, kodeken ALC860. |
|
| |||
| |||
| Ok jeg ville gå til kontrollpanelet lyder, og nå ville jeg satt alt til standard i lyden config, som det høres ut for meg som det er en confilcation i konfig av lyd på datamaskinen din. La meg ikke om dette sortere sitt beste hell Rob. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen ombord lydenhet | bhaktjano | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 15 juni 2009 02:20 |
| Ingen lyd fra min Intel DG41TY onboard kortet | starfish11040 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 7 juni 2009 00:03 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 4de Sep 2008 14:48 |
| Thread Tools | |
| |