![]() |
|
| |||
| |||
| Min laptop (Dell Inspiron E1505) synes at have mistet den lyd, jeg har alle de korrekte drivere, og har gjort alle de rollbacks og har konkluderet, at mit lydkort er døde på mig. hvis jeg købe et nyt lydkort, ville jeg være i stand til at tilsidesætte mine om bord lydkort gennem det indstillinger? og endelig, hvad der ville være en god og økonomisk overkommelig laptop lydkort? tak for alle jeres hjælp. |
|
| |||
| |||
| Være en bærbar, ville du bruge et USB-kortet. Prøv at søge Amazon for USB lydkort. Så har du brug talere også! (Eller hovedtelefoner.) Har du checket i Kontrolpanel, at lydstyrken for nogle kanaler er ikke bare skruet ned?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Harddisk fejl? | deathdude4044 | Drives & flytbare medier | 4 | 14 november 2008 10:15 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 4. sep 2008 14:48 |
| Hvad Sound Card | megabyte | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 25 januar 2008 00:55 |
| CPU temprature funktionsfejl??? | brads900 | CPU, bundkort og RAM | 6 | 24 januar 2008 14:37 |
| Thread Tools | |
| |