![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma kannettava tietokone (Dell Inspiron E1505) lienee menettänyt sen äänen, i on kaikki oikeat kuljettajat ja tehneet kaikki rollbacks ja ovat tehneet, että äänikortti on kuollut minulle. Jos ostaa uusi äänikortti, minun pystyä ohittamaan minun aluksella äänikortti sen läpi asetuksia? ja lopuksi, mikä olisi hyvä ja edullinen kannettava tietokone äänikortti? kiitos kaikille apua. |
|
| |||
| |||
| Koska kyseessä on kannettava tietokone, sinun olisi USB-kortti. Yritä etsiä Amazon USB Sound Card. Sitten sinun täytyy puhujat myös! (Tai kuulokkeet.) Oletko tarkistanut, että Ohjauspaneeli että äänenvoimakkuutta Joidenkin kanavien osalta ei ole juuri muuttunut alas?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 18. toukokuuta 2009 12:27 |
| Kiintolevy toimintahäiriö? | deathdude4044 | Drives & Removable Media | 4 | 14. marraskuu 2008 10:15 |
| Ei ääntä minun pc ... laivalla tai pci äänikortti | Grumlis | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 4. Sep 2008 14:48 |
| Mitä Sound Card | megatavu | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 25 Jan 2008 00:55 |
| CPU temprature toimintahäiriö? | brads900 | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 24th Jan 2008 14:37 |
| Thread Tools | |
| |