vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Laptop Äänikortti toimintahäiriö

Reply

Thread Tools
Old 24 tammikuu 2008, 04:01
Uusi Jäsen

Default Laptop Äänikortti toimintahäiriö

Oma kannettava tietokone (Dell Inspiron E1505) lienee menettänyt sen äänen, i on kaikki oikeat kuljettajat ja tehneet kaikki rollbacks ja ovat tehneet, että äänikortti on kuollut minulle. Jos ostaa uusi äänikortti, minun pystyä ohittamaan minun aluksella äänikortti sen läpi asetuksia? ja lopuksi, mikä olisi hyvä ja edullinen kannettava tietokone äänikortti? kiitos kaikille apua.
Old 24 tammikuu 2008, 04:19
Rahoittajien ryhmän

Default Laptop Äänikortti toimintahäiriö

Koska kyseessä on kannettava tietokone, sinun olisi USB-kortti. Yritä etsiä Amazon USB Sound Card. Sitten sinun täytyy puhujat myös! (Tai kuulokkeet.)

Oletko tarkistanut, että Ohjauspaneeli että äänenvoimakkuutta Joidenkin kanavien osalta ei ole juuri muuttunut alas?

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 8 18. toukokuuta 2009 12:27
Kiintolevy toimintahäiriö? deathdude4044 Drives & Removable Media 4 14. marraskuu 2008 10:15
Ei ääntä minun pc ... laivalla tai pci äänikortti Grumlis Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 6 4. Sep 2008 14:48
Mitä Sound Card megatavu Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 25 Jan 2008 00:55
CPU temprature toimintahäiriö? brads900 CPUs, Emolevyt & RAM 6 24th Jan 2008 14:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.