![]() |
|
| |||
| |||
| Min bärbara dator (Dell Inspiron E1505) verkar ha förlorat det är bra, jag har alla rätt förare och har gjort alla rollbacks och har kommit fram till att mitt ljudkort har dött för mig. om jag köper ett nytt ljudkort, skulle jag kunna åsidosätta min ombord ljudkort igenom inställningar? och slutligen, vad skulle vara ett bra och billiga bärbara ljudkort? tack för all din hjälp. |
|
| |||
| |||
| Att vara en bärbar dator, du behöver en USB-kortet. Prova att söka Amazon för USB-ljudkort. Då behöver du högtalare också! (Eller hörlurar). Har du kollat i kontrollpanelen att ljudvolymen på vissa kanaler är inte bara nej?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ljudkort Hjälp! För att köpa? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 9 september 2009 10:22 |
| Im Fead Upp med Flygburet Öresund. Behöver en bra Gaming ljudkort. | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 18 maj 2009 12:27 |
| Hårddisk fel? | deathdude4044 | Drives & Removable Media | 4 | 14 november 2008 10:15 |
| Inget ljud på min st ... ombord eller PCI ljudkort | Grumlis | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 4:e sep 2008 14:48 |
| CPU temprature fel??? | brads900 | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 24 januari 2008 14:37 |
| Thread Tools | |
| |