vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Logitech S-220 - 17 wattia

Reply

Thread Tools
Old 9 kesäkuu 2009, 13:31
Jäsen

Default Logitech S-220 - 17 wattia

Ajattelin saada Logitech S-220-kaiutinjärjestelmä (http://www.newegg.ca/Product/Product...gitech% 20S-220). Mikä houkutteli minut tähän oli se, että se on satamia varten mic / kuulokeportti ja että se on oma budjetti ($ 40). Minua huolestuttaa se, että järjestelmä on vain 17 wattia (9 for sub, 4 per kaiuttimiin). I eivät yleensä puolestaan minun puhujat erittäin kovaa. Kun olen pelaamista, minulla käyttämään kuulokkeita ja siksi tarvitsemme mic / kuulokeportti satamissa. Kun ihmiset ovat ohi, meillä on yleensä ihmisjoukon noin minun tietokone katsomaan elokuvan. Olen huolissani siitä, että 17 wattia ei ehkä tuota tarpeeksi ääntä. Mitä te ootte mieltä?

Lisäksi voit kaverit suositella mitään hyviä puhujia? Olen etsivät 2.1 kaiutinjärjestelmä alle 40 dollaria, jossa on mikrofoni / kuulokeliitännät.
Old 10 kesäkuu 2009, 06:33
Jäsen

Tämä järjestelmä on ei huono, itll olla kunnossa yleiseen käyttöön. Jos sinulla on iso huone ja haluaisin katsoa elokuvan ääneen kanssa ihmisarvoisen laatua, sinun tulee olla viettää hieman im peloissaan. 17watts ei ole huono, ja Logitech on yleensä melko ihmisarvoista.
Old 10 kesäkuu 2009, 08:35
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by icu222much View Post
meillä on yleensä ihmisjoukon noin minun tietokone
Jos tämä ei ole liioittelua - se olisi ok.

Se on laatu, joka kärsii, ei kyky muuttaa sitä, mutta jos olet valmis huddled jopa it'll hyvin.

Se ei ole paljon rahaa, joten mä saan sen, varsinkin kun Logitech ovat yleensä melko ihmisarvoisen kuin mctw sanoo. Sitten, jos se ei ole aivan kunnossa, tai haluat vain päivittää edelleen anyway, voit säästää parempaa, ja te tiedätte, te havn't tuhlanneet liikaa rahaa.
Old 10 kesäkuu 2009, 13:38
Jäsen

Kuulostaa hyvältä. I'll grab sarja: D
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Logitech G19 Keyboard YRTNEG Rautatavaran Chat 12 16. Huhtikuu 2009 07:54
Kuinka monta wattia pitäisi i-kirjain panna robina80 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 2 2. Jun 2008 15:06
Ostetaan: Logitech G7 Krlll CJ Käytetyt Marketplace 4 16. toukokuuta 2008 14:23
Logitech Kaiuttimet Ken.p Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 4 21. Maaliskuu 2008 11:42
Logitech g15 näppäimistö Jack06 Rautatavaran Chat 1 11. marraskuu 2007 18:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.