![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zat te denken om een Logitech S-220 speaker systeem (http://www.newegg.ca/Product/Product...gitech% 20S-220). Wat trok me naar dit was het feit dat zij heeft poorten voor de microfoon / koptelefoon en dat het binnen mijn budget ($ 40). Wat mij verontrust is dat het systeem slechts 17 watt (9 voor onderdelen, 4 per luidsprekers). Ik algemeen niet weer mijn luidsprekers op zeer luid. Toen ik ben gaming, ik gebruik mijn hoofdtelefoon en dat is waarom ik de mic / koptelefoon havens. Wanneer mensen over zijn, we gewoonlijk menigte rond mijn computer naar een film kijken. Ik ben bang dat 17 watt misschien niet genoeg geluid. Wat doen jullie denken? Bovendien kunnen jullie aanbevolen een goede sprekers? Ik ben op zoek naar een 2.1 speaker systeem onder $ 40, dat beschikt over een microfoon / hoofdtelefoon-aansluiting. |
|
| |||
| |||
| Dat systeem is niet slecht, itll zijn goed voor algemeen gebruik. Als je een grote kamer en graag een film kijken luid met fatsoenlijke kwaliteit, je zult hebben om een beetje meer im bang. 17watts is niet slecht, en Logitech is meestal vrij fatsoenlijk. |
|
| |||
| |||
| Als dat niet overdreven - het moet ok. Het is de kwaliteit die zullen lijden, niet het vermogen om te zetten, maar als je alle huddled tot het zal prima. Het is niet veel geld, dus ik zou krijgen, vooral als Logitech zijn meestal vrij fatsoenlijk als mctw zegt. Dan als het niet helemaal tot nul, of je wilt upgraden verder goed, je kunt sparen voor een beter systeem, en je weet dat je havn't verspild te veel geld. |
|
| |||
| |||
| Klinkt goed. Ik pak een set: D |