![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tenkte med å få et Logitech S-220 høyttalersystem (http://www.newegg.ca/Product/Product...gitech% 20s-220). Hva fikk meg til dette var at det har porter for mikrofon / hodetelefoner og at den er innenfor mitt budsjett ($ 40). Hva bekymrer meg er at den bare har 17 watt (9 for sub, 4 per høyttalere). Jeg generelt ikke slå høyttalerne mine på svært høyt. Når jeg er gaming, jeg bruke hodetelefoner som er grunnen til at jeg trenger mic / hodetelefoner porter. Når folk er over, vi vanligvis menneskemengder rundt min datamaskin for å se en film. Jeg er bekymret for at 17 watt kanskje ikke produserer nok lyd. Hva gjør dere det?
I tillegg kan dere anbefalt noen gode høyttalere? Jeg leter etter en 2.1 høyttalersystemet under $ 40 som har en mikrofon / hodetelefonkontakt. |
|
|
|||
|
|||
|
Det er ikke dårlig, itll være ok for generell bruk. Hvis du har et stort rom og liker å se en film høyt med skikkelig kvalitet, det skal ha til å tilbringe litt mer im redd. 17watts er ikke dårlig, og Logitech er vanligvis ganske anstendig.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis det ikke er en overdrivelse - det bør være ok.
Det er kvaliteten som vil lide, ikke muligheten til å slå det opp, men hvis du er huddled opp det vil bli bra. Det er ikke mye penger, så jeg vil få det, særlig når Logitech er vanligvis ganske anstendig som mctw sier. Så hvis det ikke er helt opp til grunnen, eller du bare ønsker å oppgradere videre likevel, kan du lagre for et bedre system, og du vet du havn't kastet bort for mye penger. Min System: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Høres bra ut. Jeg skal hente et sett: D
|