![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tänkte att få en Logitech S-220 högtalare (http://www.newegg.ca/Product/Product...gitech% 20S-220). Vad lockade mig till detta var att det hamnar för mikrofon / hörlur och att det är inom min budget ($ 40). Det som oroar mig är att systemet bara har 17 watt (9 för underrubrik, 4 per högtalare). Jag brukar inte vända min talare på mycket hög. När jag spel, jag använder mina hörlurar som är anledningen till att jag behöver mic / hörlurar hamnar. När människor är över, vi brukar folksamling runt min dator för att titta på en film. Jag är orolig över att 17 watt kanske inte producerar tillräckligt med ljud. Vad gör ni tror? Dessutom kan ni rekommenderade några bra högtalare? Jag söker ett 2.1 högtalarsystem under $ 40 som har en mikrofon / hörlurar. |
|
| |||
| |||
| Det är inte dåligt, itll vara bra för allmänt bruk. Om du har ett stort rum och vill titta på en film högt med anständig kvalitet, du blir tvungen att spendera lite mer im rädd. 17watts är inte dåligt, och Logitech är vanligtvis ganska anständigt. |
|
| |||
| |||
| Om detta inte är en överdrift - det bör vara ok. Det är kvaliteten som kommer att drabbas, inte förmågan att sätta upp det, men om du alla huddled upp det blir bra. Det är inte mycket pengar, så jag skulle få det, särskilt som Logitech vanligtvis ganska anständigt som mctw säger. Sen om det inte är helt upp till noll, eller om du bara vill uppgradera vidare ändå, du kan spara för ett bättre system, och du vet att du havn't slösat för mycket pengar. |
|
| |||
| |||
| Låter bra. Jag ska ta ett set: D |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Logitech G19 Keyboard | YRTNEG | General Hardware Chat | 12 | 16 april 2009 07:54 |
| Hur många watt skulle jag få | robina80 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 2 juni 2008 15:06 |
| Sökes: Logitech G7 | Krlll | CJ Används Marketplace | 4 | 16 maj 2008 14:23 |
| Logitech Högtalare | Ken.p | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 21 mars 2008 11:42 |
| Logitech G15 tangentbord | Jack06 | General Hardware Chat | 1 | 11 november 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |