![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Min nye pc ankom i dag, begyndte at forbinde alt og hey alt arbejdet ------ indtil jeg prøvet højttalere (Logitech S220 2,1) Jeg er ret sikker på, at jeg har tilsluttet dem ret, og selskabet, der satte pc sammen for mig fortalte mig, at de havde installeret de nyeste drivere til alt. Det kører Vista ved vejen. Please help det en dejlig pc, men uden lyd, det er lidt halt. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mit råd er først forsøge at fjerne dem og sætte dem tilbage i netop incase. hvis det stadig ikke virker prøv nogle hovedtelefoner i stikket og se, om de arbejder. kontrollere, om de kører på batterier. hvis alle mislykkes, tjekke manual (Jeg ved, at det er kedeligt, men i det mindste får du lyd)
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De dont behovet drivere til eksterne højttalere, skal du sørge for at have tem plueeged på rette sted og sørg for, at du har lyd drivere til dit kort
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Også, som regel, når du tilslutter eller afbryde noget relateret til lyd stikkontakter, en prompt vises på skærmen, enten som fortæller dig noget, er blevet afbrudt, eller antyder det, at komponenten er det er kun været tilsluttet, og det skal fortælle dig, hvad farve havne er anvendes til hvilke komponenter, IE højttalere, sub, mikrofon osv.
Dobbelt tjek for at sikre, at du indsætter dine højttalere i den korrekte port, bør den lyseblå en.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|